Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube CTI

ITCube CTI to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na ścisłej integracji systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy. Integracja możliwa jest poprzez połączenie z centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci central telefonicznych (Slican, Panasonic, Siemens, Avaya) oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie.

  • Identyfikacja dzwoniącego i prezentajca najważnieszych informacji
  • Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu

Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu CRM

ITCube CTI umożliwia użytkownikowi wybieranie numeru bezpośrednio z poziomu aplikacji CRM. By zadzwonić do danego kontrahenta bądź osoby kontaktowej wystarczy na odpowiednim formularzu kliknąć w numer telefonu.

Identyfikacja dzwoniącego i prezentacja najważniejszych informacji

ITCube CTI to także możliwość identyfikacji dzwoniącego podmiotu oraz prezentacji wszystkich, związanych z nim danych. Identyfikacja dokonywana jest w obrębie kontrahentów oraz osób kontaktowych w bazie CRM. Program CRM, oprócz wyświetlenia informacji o dzwoniącym, udostępnia użytkownikowi listę funkcji, które może wykonać w kontekście dzwoniącego (np. dodaj zadanie, dodaj informację, wyślij e-mail itd.).

Dodatkowe funkcje wynikające z integracji ze środowiskiem teleinformatycznym

W zależności od środowiska telekomunikacyjnego pakiet ITCube może przejąć także wiele innych, użytecznych funkcji oferowanych przez wykorzystywaną centralę telefoniczną oraz sterowniki TAPI. W szczególności użytkownik może bezpośrednio z poziomu systemu CRM dokonać:

  - odbioru/zakończenia rozmowy (telefon z zestawem głośnomówiącym)
  - transferu połączenia
  - konsultacji wewnętrznej
  - tymczasowego zawieszenia/odwieszenia rozmowy

Formularz kontaktu


Proszę o kontakt

Nasi Klienci

    CRM dla Automatyki
    CRM w branży reklamowej
    CRM w branży chemicznej
    CRM dla przemysłu chemicznego
    CRM w motoryzacji
    CRM dla branży chemicznej
    CRM online dla branży chemicznej
    System CRM dla budownictwa
    CRM dla IT
  • Program CRM dla agencji reklamowych
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM a przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line w medycynie
  • System CRM dla teleinformatyki
    System CRM online dla przemysłu chemicznego
  • CRM dla Automatyki i Robotyki
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM w branży budowlanej
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje