Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube CTI

ITCube CTI to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na ścisłej integracji systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy. Integracja możliwa jest poprzez połączenie z centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci central telefonicznych (Siemens, Avaya, Panasonic, Slican, Platan) oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie.

  • Identyfikacja dzwoniącego i prezentajca najważnieszych informacji
    Identyfikacja dzwoniącego w CRM online
  • Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu
    Wykonywanie połączeń z CRM

Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu CRM

Wybieranie numeru bezpośrednio z systemu CRM

ITCube CTI umożliwia użytkownikowi wybieranie numeru bezpośrednio z poziomu aplikacji CRM. Aby zadzwonić do danego kontrahenta bądź osoby kontaktowej wystarczy kliknąć w numer telefonu.

Identyfikacja dzwoniącego i prezentacja najważniejszych informacji

Identyfikacja dzwoniącego i prezentacja najważniejszych informacji o rozmówcy prosto z CRM

ITCube CTI to także możliwość identyfikacji dzwoniącego podmiotu oraz prezentacji wszystkich, związanych z nim danych. Identyfikacja dokonywana jest w obrębie kontrahentów oraz osób kontaktowych w bazie CRM. Program CRM, oprócz wyświetlenia informacji o dzwoniącym, udostępnia użytkownikowi listę funkcji, które może wykonać w kontekście dzwoniącego (np. dodaj zadanie, dodaj informację, wyślij e-mail itd.).

Dodatkowe funkcje wynikające z integracji ze środowiskiem teleinformatycznym

Inne funkcje udostępniane przez centralę poprzez protokół TAPI

W zależności od środowiska telekomunikacyjnego pakiet ITCube może przejąć także wiele innych, użytecznych funkcji oferowanych przez wykorzystywaną centralę telefoniczną oraz sterowniki TAPI. W szczególności użytkownik może bezpośrednio z poziomu systemu CRM dokonać:

  - odbioru/zakończenia rozmowy (telefon z zestawem głośnomówiącym)
  - transferu połączenia
  - konsultacji wewnętrznej
  - tymczasowego zawieszenia/odwieszenia rozmowy

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    Doskonały system CRM Automatyka
    Niezawodny system CRM on-line dla branża reklamowa
    Skuteczny CRM online branża chemiczna
    Najchętniej wybierane oprogramowanie CRM w przemysle chemicznym
    Najlepszy system CRM dla motoryzacji
    Nowoczesny CRM online branża chemiczna
    Przejrzysty system CRM online dla firm z branży chemicznej
    Czytelny system CRM dla budownictwa
    Uniwersalne oprogramowanie CRM w branży IT
  • Skuteczny program CRM dla przedsiębiorstw z branży reklamowej
  • Bezpieczne oprogramowanie klasy CRM w służbie zdrowia oraz szpitalach
    Innowacyjny CRM dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Rozbudowana apliakcja CRM on-line dla medycyny oraz farmacji
  • Niezawodny system CRM po Polsku dla teleinformatyki oraz IT
    Nowatorski system CRM online dla przemysłu chemiczego
  • Wyjątkowy CRM dla Automatyki oraz Robotyki
  • Referencje programu CRM wielu zadowolnych Klientów
    Nieszablonowy CRM online wspiera działania handlowe w firmach z branży wyposażenie wnętrz
  • Popularny program CRM po Polsku w branży budowlanej
  • Polski renomowany program CRM online
    Lubiany CRM po polsku - referencje