System ITCube CRM umożliwi uporządkowanie informacji w firmie, racjonalną obsługę Klientów, optymalizację kosztów, oszczędność czasu a także uodporni firmę na rotację pracowników.

Możliwości konfiguracji

System ITCube CRM jest gotowym oraz przetestowanym rozwiązaniem zaskakującym elastycznością umożliwiającą przystosowanie programu do indywidualnych potrzeb klienta. Co ważne, elastyczność jest tu rozumiana jako danie użytkownikowi crm możliwości samodzielnego konfigurowania systemu, co wyróżnia pakiet ITCube na tle innych systemów klasy CRM. Dowodem na to są udane wdrożenia oprogramowania ITCube CRM w ponad 1000 firmach z bardzo różnych branż takich jak: agencje reklamowe, budownictwo, IT, teleinformatyka, automatyka, robotyka, przemysł chemiczny, przemysł spożywczy, produkcja maszyn, medycyna, konsulting/szkolenia a kończąc na szpitalach. Pakiet ITCube CRM jako narzędzie wysoce elastyczne i skalowalne do dyspozycji Klienta oddaje mechanizmy konfiguracji, z których ważniejsze zostały opisane poniżej.

Duży stopień konfigurowalności systemu CRM

Bardzo dużo konfigurowalność systemu ITCube CRM

Pakiet ITCube CRM udostępnia administratorowi oprogramowania CRM narzędzia pozwalające na skonfigurowanie aplikacji według indywidualnych wymagań Klienta. Do najważniejszych należy zaliczyć: możliwość zmiany praktycznie wszystkich list rozwijanych dostępnych na formularzach, definiowanie dodatkowych pól na każdym formularzu, zmianę użytej nomenklatury - w tym przetłumaczenie systemu na dowolny język obcy, możliwość definiowania szablonów wydruku dokumentów sprzedażowych i serwisowych oraz schematów numeracji obiektów. Dodatkowo w pliku konfiguracyjnym systemu ITCube CRM znajduje się ponad 1500 zmiennych umożliwiających dopasowanie systemu CRM do indywidualnych potrzeb danego Klienta.

Personalizacja wyglądu według indywidualnych potrzeb użytkownika systemu

Personalizacja wyglądu interfejsu według indywidualnych potrzeb użytkownika systemu CRM

Każdy użytkownik systemu ITCube CRM może skonfigurować pulpit we własnym zakresie, co pozwoli mu na wyświetlenie tylko tych informacji, które faktycznie go interesują. Dodatkowo system CRM pozwala na umieszczenie na pulpicie dowolnego raportu czy też strony www - np.: notowania walut z dowolnego banku, kalkulatora, mapę itp.

Rozbudowa programu CRM o dodatkowe, niestandardowe pola

Rozbudowa programu CRM o dodatkowe, niestandardowe pola

Pakiet ITCube CRM oferuje możliwość definiowania przez administratora aplikacji CRM dodatkowych pól w postaci listy rozwijanej, pola tekstowego, opisowego lub liczbowego. Tak zdefiniowane pola mogą być dostępne praktycznie na każdym formularzu w programie a następnie wykorzystywane w wyszukiwarkach oraz raportach.

Nieograniczone możliwości opisania kontrahenta, produktu, projektu ...

Nieograniczone możliwości opisania kontrahenta, produktu oraz projektu w programie CRM online

Pakiet ITCube CRM oferując nieograniczoną liczbę pól dodatkowych daje swobodę w opisywaniu klientów czy też niestandardowych produktów, które później są oferowane klientom. Tak szczegółowa charakterystyka produktów jest szczególnie ważna dla firm, które oferują swoim klientom indywidualne/unikalne produkty.

Rozbudowa systemu o dodatkowe, niestandardowe formularze

Rozbudowa systemu klasy CRM o niestandardowe formularze

Moduł FORMULARZE został stworzony z myślą o najbardziej wymagających klientach, którzy oczekują od oprogramowania CRM otwartości na nowe pomysły i funkcjonalności. Dzięki formularzom klient może stworzyć nowy, własny obiekt decydując m.in. o tym: z jakich pól ma się składać, który z użytkowników CRM może uzupełniać i widzieć nowy obiekt, gdzie ma się pojawić i jak ma wyglądać wyszukiwarka. Przykładem takiego formularza może być: stworzenie ankiety, reklamacji, kalkulatora usługi czy też ewidencji pism przychodzących i wychodzących.

Elastyczny model uprawnień użytkowników

Elastyczny model uprawnień użytkowników w systemie CRM on-line

Pakiet ITCube CRM umożliwia Klientowi swobodne odwzorowanie tabeli uprawnień i struktury firmy. Konfigurując kartę użytkownika w CRM Klient decyduje, do których funkcji w systemie użytkownik będzie miał dostęp oraz jakie informacje zapisane w bazie będzie mógł widzieć lub modyfikować. Przykładowo, możliwe jest łatwe podzielenie bazy danych tak, aby każdy handlowiec w CRM widział tylko swoich klientów, swoje zadania, dokumenty i oferty oraz tylko te produkty, za których sprzedaż jest odpowiedzialny. Przełożony natomiast będzie miał wgląd w dane wprowadzane przez wszystkich swoich podwładnych.

Otwartość, czyli import danych z zewnętrznych źródeł

Otwartość aplikacji ITCube CRM, import danych z zewnętrznych źródeł

Pakiet ITCube CRM posiada moduł kierowany do firm, którym zależy na możliwości zasilania bazy crm danymi ze źródeł zewnętrznych - sklepów internetowych, stron WWW czy innych aplikacji. Moduł ITCube IMPORT API pozwala na wymianę danych pomiędzy aplikacją zewnętrzną oraz programem CRM w zakresie: importu kontrahentów, importu oraz aktualizacji produktów, importu zamówień/faktur a także informacji czy zadań.

Możliwość integracji z programami handlowymi

Integracja CRM z programami handlowymi online

Klientom, którym zależy na posiadaniu zintegrowanego rozwiązania informatycznego ITCube INTEGRATOR oferuje możliwość połączenia oprogramowania CRM z zewnętrznym programem handlowym on-line. Integracja taka gwarantuje, iż wszystkie informacje posiadane przez firmę na temat danego klienta dostępne będą z poziomu jednej aplikacji i zawsze będą aktualne (szczególnie jest to ważne w przypadku podglądu rozliczeń faktur czy stanów magazynowych). Ponadto integracja pozwala na uniknięcie sytuacji, w której te same dane wpisywane są kilkukrotnie w oddzielnych systemach.

Rozbudowa aplikacji CRM o dodatkowe, niestandardowe raporty

Rozbudowa systemu CRM o dodatkowe, niestandardowe raporty

Oprócz dużej ilości raportów podstawowych, system ITCube CRM umożliwia Klientom wykorzystanie raportów stworzonych przez producenta oprogramowania CRM pod ich konkretne wymagania. Dzięki temu Klient ma pewność, iż zawsze będzie miał możliwość analizowania swoich danych jeśli tylko będą zapisane w bazie programu CRM.

Wykorzystanie dodatkowych plugin'ów do zmiany standardowego zachowania systemu

Dodatkowe skrypty do zmiany standardowego zachowania systemu CRM

Dodatkowo przy udziale producenta można też wzbogacić aplikację CRM o pewne automaty oraz mechanizmy wykonywania "niestandardowych akcji" we wszystkich formularzach. Możliwe jest zatem m.in.: zdefiniowanie pól obowiązkowych, sprawdzanie poprawności i rzetelności wpisywania danych przez pracowników oraz automatyczne uzupełnianie pól. Dodatkowo istnieje możliwość definiowania kolejnych następujących po sobie czynności czy też automatyczne wysyłanie maili z systemu CRM o określonym zdarzeniu do klientów (np.: poinformowanie o zakończeniu realizacji zlecenia).

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    Doskonały system CRM Automatyka
    Niezawodny system CRM on-line dla branża reklamowa
    Skuteczny CRM online branża chemiczna
    Najchętniej wybierane oprogramowanie CRM w przemysle chemicznym
    Najlepszy system CRM dla motoryzacji
    Nowoczesny CRM online branża chemiczna
    Przejrzysty system CRM online dla firm z branży chemicznej
    Czytelny system CRM dla budownictwa
    Uniwersalne oprogramowanie CRM w branży IT
  • Skuteczny program CRM dla przedsiębiorstw z branży reklamowej
  • Bezpieczne oprogramowanie klasy CRM w służbie zdrowia oraz szpitalach
    Innowacyjny CRM dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Rozbudowana apliakcja CRM on-line dla medycyny oraz farmacji
  • Niezawodny system CRM po Polsku dla teleinformatyki oraz IT
    Nowatorski system CRM online dla przemysłu chemiczego
  • Wyjątkowy CRM dla Automatyki oraz Robotyki
  • Referencje programu CRM wielu zadowolnych Klientów
    Nieszablonowy CRM online wspiera działania handlowe w firmach z branży wyposażenie wnętrz
  • Popularny program CRM po Polsku w branży budowlanej
  • Polski renomowany program CRM online
    Lubiany CRM po polsku - referencje