System ITCube CRM umożliwi uporządkowanie informacji w firmie, racjonalną obsługę Klientów, optymalizację kosztów, oszczędność czasu a także uodporni firmę na rotację pracowników.

ITCube ASYSTA

Wraz z zakupem systemu ITCube CRM Klient otrzymuje nielimitowany czasowo klucz licencyjny. Dodatkowo w cenie licencji otrzymuje roczny pakiet ITCube Asysta. Pakiet ten obejmuje: Nielimitowany dostęp do telefonicznej oraz mailowej pomocy technicznej, Darmowy dostęp do aktualizacji programu CRM, Standardową gwarancję na system CRM.

Zalety ITCube ASYSTA

Nielimitowane wsparcie techniczne dostępne w ramach usługi ITCube Asysta pozwala w pełni wykorzystać bogate możliwości rozwiązania ITCube CRM. Gwarantuje także szybką i skuteczną pomoc Klientom.

ITCube Asysta umożliwia stały dostęp do aktualizacji, dzięki którym Klienci mogą korzystać z najnowszych dostępnych na rynku technologii i stale rozwijać swoją działalność. Przykładem może tutaj być dostosowanie systemu ITCube CRM do nowych wersji przeglądarek internetowych czy systemów handlowych, z którymi jest zintegrowany. Dodatkowo program CRM przystosowywany jest do wspierania nowych systemów operacyjnych a także współczesnych urządzeń mobilnych (np.: tablety).

ITCube Asysta gwarantuje także stałe dostosowywanie systemu CRM do zmieniających się wymagań prawnych. Przykładowo wprowadzenie zmian związanych z przetwarzaniem danych osobowych spowodowało objęcie ochroną także danych firm osobowych. Zmiana ta spowodowała, że de facto wszystkie programy CRM zaczęły przechowywać dane osobowe, co wymusza na systemie informatycznym spełnienie warunków opisanych w stosownych rozporządzeniach.

Posiadanie rozwiązania CRM, które jest ciągle aktualizowane oraz objęte opieką producenta jest niezwykle ważne - w szczególności jeśli jest to kluczowy program w firmie. Mimo, iż usługa ITCube Asysta nie jest obligatoryjna, to zdecydowana większość naszych Klientów regularnie ją wykupuje doceniając wagę aktualizacji aplikacji CRM oraz rzetelność wsparcia technicznego.

Przedłużenie usługi ITCube ASYSTA

Po zakończeniu obowiązywania pakietu ITCube ASYSTA Klient może ponownie wykupić tę usługę. Jednocześnie ITCube ASYSTA nie jest usługą obligatoryjną tak więc firma, która nie potrzebuje takiego wsparcia lub po prostu przestała korzystać z oprogramowania CRM nie musi ponosić żadnych dodatkowych kosztów.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    CRM Automatyka
    System CRM branża reklamowa
    CRM online branża chemiczna
    Oprogramowanie CRM przemysł chemiczny
    System CRM motoryzacja
    CRM online branża chemiczna
    CRM online branża chemiczna
    System CRM dla budownictwa
    CRM IT
  • Program CRM agencja reklamowa
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line medycyna
  • System CRM teleinformatyka
    System CRM online przemysł chemiczny
  • CRM Automatyka i Robotyka
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM branża budowlana
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje