Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube CRM

CRM to podstawowy moduł pakietu ITCube. Umożliwia m.in. zarządzanie informacjami dotyczącymi firm, osób kontaktowych, produktów oraz dokumentów. Dzięki modułowi CRM możemy również łatwo zarządzać czasem pracy oraz realizować proces sprzedaży od momentu przygotowania oferty, poprzez zamówienie, a kończąc na wystawieniu faktury. Moduł podstawowy pakietu ITCube wspiera także mechanizmy wymiany informacji wewnątrz firmy.

  • Pełna historia kontaktu z klientem w jednym miejscu
    Historia kontaktu z klientem
  • Pełna lista czynności do wykonania zawsze pod ręką
    Kalendarze w systemie CRM
  • Wygodne wyszukiwanie po wielu kryteriach
    Wygodne i szybkie wyszukiwanie klientów
  • Integracja z Google Maps
    Integracja CRM z Google Maps
  • Narzędzia eksportu danych gwarantujące pełną otwartość
    Eksport danych z systemu CRM
  • Planowanie swojego czasu pracy oraz delegowanie zadań
    Planowanie czasu pracy z kalendarza dziennego
  • Baza wiedzy, rezerwacja zasobów, zarządzanie nieobecnościami
    Moduł Intranet w programie CRM
  • Rozbudowany kreator ofert oraz zamówień
    Kreator wydruków dokumnetów handlowych
  • Wygodnie narzędzia analizy struktury sprzedaży danego klienta
    Zakupione produktu przez Klienta
  • Zbiorcza analityka wyników sprzedaży działu handlowego
    Pulpit menagera działu handlowego w systemie CRM
  • Plany sprzedażowe pozwalające na szybkie rozliczanie pracowników
    Plan sprzedaży dla handlowców w CRM
  • Archiwum plików oraz obieg dokumentów wewnątrz firmy
    Historia dokumentu w CRM
  • Kreator pojedynczego oraz hurtowego wydruku etykiet
    Drukowanie etykiet bezpośrednio z sytemu CRM on-line
  • Rozbudowane zarządzanie uprawnieniami użytkowników
    Definiowanie uprawnień w systemie CRM

Kartoteka firm oraz osób kontaktowych

Baza kontrahentów oraz osób kontaktowych

Moduł CRM oferuje możliwość przechowywania szczegółowych informacji na temat firm oraz osób kontaktowych. Formularz kontrahenta oraz osoby kontaktowej składa się nie tylko z danych teleadresowych ale także ze zbioru cech czy też pól dodatkowych, które można samodzielnie definiować. Gwarantuje tym samym możliwość opisania kontrahentów w taki sposób by znalazły się w nich nie tylko dane standardowe ale i te specyficzne - istotne z punktu widzenia firmy użytkującej system. Karta kontrahenta i osoby kontaktowej posiada także pełną historię kontaktów zawierającą m.in. takie dane jak: notatki, zadania, dokumenty, maile czy też dokumenty handlowe. Oczywiście takie informacje są udostępniane zgodnie ze zdefiniowanym modelem praw i uprawnień.

Obieg dokumentów

Obieg dokumnetów w systemie CRM

Każdy użytkownik systemu ITCube CRM może archiwizować dowolne pliki – najczęściej są to umowy, oferty, zamówienia, dokumentacje techniczne, zdjęcia czy też kalkulacje. Dokumenty te mogą być następnie powiązane z kontrahentem, projektem, zadaniem czy dokumentem handlowym. Moduł CRM gwarantuje przechowywanie dokumentów w jednej scentralizowanej bazie danych oraz wygodne mechanizmy szybkiego ich wyszukiwania. Pilnuje jednocześnie by każdy z pracowników miał wgląd tylko do zasobów, które zostały mu udostępnione. Każdy plik ma swoją historię – można w łatwy i szybki sposób sprawdzić poprzednie wersje dokumentu, a także zobaczyć gdzie został on wykorzystany.

Kartoteka produktów oraz usług

Baza produktów oraz usług

Ważnym aspektem obsługi klienta jest szybki dostęp do aktualnej oferty. Rozbudowana kartoteka produktów oraz usług oferuje każdemu z pracowników możliwość szybkiego wyszukania interesujących go informacji dotyczących aktualnych cenników, zdefiniowanych promocji oraz upustów. Scentralizowane źródło danych w aplikacji CRM gwarantuje jednolity przekaz informacji niezależnie od pracownika, z którym kontaktuje się Klient.

Kreator ofert oraz zamówień

Intuicyjny kreator ofert oraz zamówień

Szczegółowe informacje o kontrahencie gwarantują, iż każdy z pracowników firmy może przygotowywać oferty dostosowane do oczekiwań i wymagań konkretnego Klienta. Kreator ofert w programie CRM czuwa nad automatycznym przyznawaniem upustów podczas tworzenia dokumentu, a następnie generuje ładną i czytelną ofertę. Tak przygotowany dokument można wysłać mailem lub faksem (w postaci HTML lub pdf). Przygotowując w ten sposób oferty tworzymy rejestr ofert, który następnie można wykorzystać do ich monitorowania. Dzięki temu zawsze wiemy co i za ile oferowaliśmy Klientowi a także mamy dostęp do raportów takich jak „Lejek sprzedaży”. System CRM gwarantuje także możliwość automatycznego przekształcenia wygranej oferty w zamówienie bądź fakturę.

Plany sprzedażowe oraz zadaniowe

Plany zadaniowe oraz sprzedażowe w systemie CRM

ITCube to narzędzie ułatwiające menedżerom definiowanie celów strategicznych firmy oraz monitorowanie bieżących działań pracowników. Dostępne są m.in. narzędzia planowania wykonywania danych czynności (np.: spotkania, telefony), jak i planowania sprzedaży danego asortymentu, czy też aktywności sprzedażowej klientów. Każdy z pracowników będzie miał też możliwość na bieżąco analizować stan wykonania planu. Dzięki temu mechanizmowi można szybko reagować np.: na spadek/wzrost sprzedaży danego asortymentu czy aktywności pracowników, co ułatwi w przyszłości podejmować właściwe decyzje.

Zarządzanie czasem pracy

Zarządzanie czasem pracy użytkowników CRM

W każdej firmie bardzo ważnym aspektem jest prawidłowe rozplanowanie zajęć i działań. Dzięki zintegrowanemu z systemem ITCube CRM kalendarzowi zadań każdy z pracowników z dowolnym wyprzedzeniem może zaplanować swoje działania. Kalendarz to jednak nie tylko narzędzie planowania własnych zadań. To także możliwość delegowania zadań innym pracownikom oraz czuwania nad ich poprawną realizacją gwarantujący synchronizację podejmowanych działań. W obu przypadkach program CRM czuwa nad automatycznym powiadamianiem o nadchodzącym terminie realizacji zadnia.

Integracja ze środowiskiem Google Maps

Zintegruj swój CRM z Google Maps

Ścisła integracja ze środowiskiem Google Maps wzbogaca system ITCube CRM o takie funkcje jak prezentacja siedziby Klienta na mapie czy wyznaczanie tras przejazdu. Trasy przejazdu mogą być wyznaczane na podstawie adresów wskazanych przez użytkownika niemniej jednak może on także skorzystać z opcji automatycznego wyboru punktów pośrednich. W trybie tym CRM na podstawie informacji zapisanych w bazie danych (zadania, wizyty serwisowe) sam wyznaczy listę firm, które należy odwiedzić.

Kreator pojedynczego oraz hurtowego wydruku etykiet

Kreator wydruku etykiet w systemie CRM

Mechanizmy automatycznego generowania nadruków na koperty pozwalają na podniesienie jakości obsługi Klienta oraz znaczną oszczędność czasu. ITCube CRM oferuje możliwość generowania nalepek dla pojedynczych kontrahentów bądź też druku seryjnego dla zdefiniowanych wcześniej grup kontrahentów. Gwarantuje równocześnie duży stopień parametryzacji wydruków tak by umożliwiać jak najlepsze ich dostosowanie do wymagań oraz zasobów sprzętowych Klienta.

Raporty sprzedaży

Zaawansowane analizy i statystki dotyczące sprzedaży

Moduł CRM wyposażony został w mechanizmy raportowania oraz analizy danych. Raporty dostępne w module podstawowym umożliwiają m.in.: sprawdzenie co i za ile zakupił dany Klient, komu został sprzedany określony produkt , segmentacje Klientów ze względu na generowaną sprzedaż oraz raportowanie ofert (np.: „Lejek sprzedaży”).

Intranet, Baza wiedzy, Rezerwacje zasobów, Nieobecności, Ogłoszenia

Zarządzaj nieobecnościami, kosztami oraz bazą wiedzy w systemie CRM

Intranet to część składowa modułu CRM. Podstawowym zadaniem Intranetu jest ułatwienie i usprawnienie wymiany informacji wewnątrz firmy. Umożliwia zarządzanie kosztami, nieobecnościami oraz procesem ich akceptacji. W zakładce Intranet dostępna jest też opcja rezerwowania zasobów współdzielonych takich jak sale konferencyjne, samochody itp. W celu zwiększenia kompetencji pracowników firmy a co za tym idzie lepszej obsługi Klienta Intranet oferuje pomoc wewnętrzną będące narzędziem łatwej wymiany wiedzy pomiędzy użytkownikami systemu. Tym samym system gwarantuje każdemu z pracowników firmy dostęp do bazy rozwiązanych problemów, porad, procedur czy schematów działań przyjętych w firmie.

Import oraz Eksport danych

Eksport oraz import danych

Opcje importu oraz eksportu danych umożliwiają wymianę danych pomiędzy programem CRM a inną aplikacją. Dzięki temu, użytkownik zyskuje dodatkowe możliwości elastycznego analizowania danych. Jako przykład można tutaj wymienić analizę kontrahentów ze względu na historię kontaktów (np.: wyświetlenie kontrahentów, z którymi nie mieliśmy kontaktu w ciągu miesiąca lub którzy w ciągu roku zakupili produkty powyżej jakiejś kwoty). Import danych to gwarancja, iż czas potrzebny na wdrożenie systemu CRM zostanie maksymalnie skrócony. Najważniejsze dane dotyczące kontrahentów, osób kontaktowych, informacji czy produktów mogą zostać automatycznie oraz szybko zarejestrowane w systemie.