Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube EKSTRANET

ITCube EKSTRANET to rozszerzenie programu CRM o platformę B2B służąca do wymiany informacji z naszymi Partnerami handlowymi. W prosty i funkcjonalny sposób umożliwia prezentację oferty firmy w Internecie, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie trwałych realizacji z Klientami. Dla Klienta firmy jest natomiast wygodnym kanałem komunikacji pozwalającym na szybkie składanie zamówień, przeglądanie asortymentu, pobieranie interesujących informacji oraz składanie zleceń serwisowych.

  • Prezentacja oferowanego asortymentu w Internecie
    Platforma B2B CRM
  • Narzędzie składania internetowych zamówień
    Składanie zamówień przez internet w CRM
  • Możliwość zgłaszania internetowych zleceń serwisowych
    Serwis on-line CRM
  • Zarządzanie i automatyczny import zamówień z systemu B2B
    Automatyczny import zamówień do CRM
  • Podgląd na stan realizacji zamówień i zleceń serwisowych
    Monitorowanie statusu zleceń oraz zamówień w CRM on-line
  • Platforma udostępniania informacji oraz dokumentów
    Udostępnianie plików na plaformie B2B

Internetowy sklep B2B

Moduł CRM Pakietu ITCube udostępnia mechanizmy zarządzania kartoteką produktów oraz usług. ITCube EKSTRANET wzbogaca tą funkcjonalność o możliwość prezentacji oferty firmy bezpośrednio w Internecie. Stanowi tym samym wspaniały sposób reklamy. To także narzędzie umożliwiające Klientom firmy składanie zamówień drogą elektroniczną. Dane zapisane w bazie systemu CRM gwarantują automatyczny dobór odpowiednich cenników oraz upustów.

Internetowa obsługa zleceń serwisowych

ITCube EKSTRANET poszerza możliwości modułu serwisowego. Dzięki niemu Klient nie musi dzwonić do naszego działu serwisowego - może sam wprowadzić zlecenie serwisowe, a następnie czuwać nad jego stanem realizacji. Taki sposób postępowania oszczędza czas serwisantom naszej firmy, ponieważ nie muszą sami wprowadzać danych a Klient sam może sprawdzić status realizacji zlecenia. Dodatkowo przerzucamy odpowiedzialność za poprawność wprowadzonych danych na Klienta.

Platforma wymiany informacji z Partnerami biznesowymi

ITCube EKSTRANET to platforma wymiany informacji z Partnerami oraz Klientami mająca na celu usprawnienie wzajemnej komunikacji. Dzięki niej każdy z Klientów firmy może w każdym momencie sprawdzić stopień realizacji swego zamówienia czy też zlecenia serwisowego. Uzyskuje także dostęp do przeznaczonych dla niego dokumentów bądź ogłoszeń.

Kanał pozyskiwania nowych Klientów

Prezentacja oferty połączona z obsługą formularzy stanowi cenne uzupełnienie systemu CRM o dodatkowy kanał pozyskiwania Klientów. Dane z formularzy zostają umieszczone w bazie systemu CRM, dzięki czemu pozyskiwanie nowych kontaktów odbywa się w sposób automatyczny nie wymagający ręcznego wpisywania danych.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    CRM Automatyka
    System CRM branża reklamowa
    CRM online branża chemiczna
    Oprogramowanie CRM przemysł chemiczny
    System CRM motoryzacja
    CRM online branża chemiczna
    CRM online branża chemiczna
    System CRM dla budownictwa
    CRM IT
  • Program CRM agencja reklamowa
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line medycyna
  • System CRM teleinformatyka
    System CRM online przemysł chemiczny
  • CRM Automatyka i Robotyka
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM branża budowlana
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje