Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube MAIL

ITCube MAIL umożliwia wysyłanie poczty elektronicznej oraz oferuje zaawansowaną obsługę kampanii mailingowych. Zapewnia integrację z innymi programami do obsługi poczty np. Outlook, Thunderbird. Dzięki temu możliwa jest archiwizacja w systemie CRM istotnej korespondencji mailowej zarówno przychodzącej jak i wychodzącej.

  • Rozbudowane narzędzie redagowania korespondencji
    Narzędzie do wysyłania maili z CRM on-line
  • Integracja z aplikacjami pocztowymi Outlook, Thunderbird ...
    Integracja CRM z programami pocztowymi IMAP
  • Wysyłanie spersonalizowanych korespondencji grupowych
    Korespondencja grupowa - mailingi w CRM online
  • Pełne archiwum korespondecji wysłanej oraz odebranej
    Historia maili wysłanych i odebranych

Integracja z aplikacjami Outlook, Thunderbird ...

ITCube MAIL umożliwia ścisłą integrację systemu pocztowego ze znanymi środowiskami obsługi poczty elektronicznej. Przykładem mogą tu być aplikacje Outlook czy Thunderbird. Dzięki integracji z tymi programami w łatwy sposób możemy przenieść zarówno korespondencje otrzymaną jak i wysłaną do systemu CRM. Postępując w ten sposób w aplikacji CRM będziemy mieli tylko maile istotne, natomiast w programach pocztowych pozostają wszystkie maile, także te niechciane bądź po prostu nic nie wnoszące do kontaktów handlowych.

Wysyłanie spersonalizowanej korespondencji grupowej

Korespondencja elektroniczna w systemie CRM to nie tylko wysyłanie pojedynczych listów. To także możliwość definiowania grup odbiorców (zarówno kontrahentów jak i osób kontaktowych) poprzez opis parametrów, które powinni spełniać. Tak zdefiniowane grupy są następnie wykorzystywane jako adresaci korespondencji seryjnej.

Drukowanie standardowych listów i etykiet

ITCube MAIL oprócz obsługi poczty elektronicznej umożliwia również drukowanie standardowych listów i etykiet - także seryjne. Pisma mogą być tworzone przy użyciu wcześniej przygotowanych szablonów, które wypełniane są automatycznie przez system odpowiednimi wartościami (np. Nazwa kontrahenta, Imię/Nazwisko osoby kontaktowej itp.). Wydrukowany list staje się automatycznie częścią historii kontaktów z Klientem w programie CRM.

Pełna historia korespondencji wysłanej oraz odebranej

Dzięki ITCube MAIL użytkownik aplikacji CRM ma pełny dostęp do wymiany korespondencji z kontrahentami niezależnie czy mail był wysłany bezpośrednio z systemu czy z zewnętrznego programu pocztowego. Należy pamiętać, iż podczas przenoszeni korespondencji z Outlooka (lub innego programu pocztowego) system dba o automatyczne związywanie maili z firmami oraz osobami kontaktowymi a także z projektami. W ten sposób budowana jest w systemie CRM historia korespondencji z poszczególnymi kontrahentami uzupełniona dodatkowo o wszystkie mailingi otrzymane przez kontrahenta oraz wydrukowane listy.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    CRM Automatyka
    System CRM branża reklamowa
    CRM online branża chemiczna
    Oprogramowanie CRM przemysł chemiczny
    System CRM motoryzacja
    CRM online branża chemiczna
    CRM online branża chemiczna
    System CRM dla budownictwa
    CRM IT
  • Program CRM agencja reklamowa
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line medycyna
  • System CRM teleinformatyka
    System CRM online przemysł chemiczny
  • CRM Automatyka i Robotyka
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM branża budowlana
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje