Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube SERWIS

ITCube SERWIS to rozszerzenie systemu CRM przeznaczone dla firm posiadających dział serwisu. Moduł udostępnia mechanizmy zarządzania zleceniami serwisowymi związanymi z udzielonymi gwarancjami oraz zdefiniowanymi wcześniej kontraktami obsługi serwisowej. Oferuje także narzędzia pozwalające na planowanie działań serwisowych. Raporty modułu serwisowego umożliwiają kontrolę kosztów utrzymania działu serwisowego. Dają także możliwość oceny efektywności pracy poszczególnych pracowników oraz opłacalności sprzedaży maszyn.

  • Pełna historia gwarancji, kontraktu i zlecenia serwisowego
    Historia serwisowa w CRM
  • Szczegółowa "historia życia" konkretnej maszyny
    Historia życia maszyny
  • Planowanie czasu pracy pracowników działu serwisowego
    Zarządzanie czasem pracy serwisantów w CRM on-line
  • Szablony wydruku dokumentów serwisowych
    Wydruk dokumentów serwisowych w systemie CRM
  • Szczegółowe analizy przychodów i kosztów działu serwisowego
    Pulpit Menagera Działu Serwisu w programie CRM

"Historia życia" maszyny

Dzięki możliwości odnotowywania gwarancji, kontraktów, zleceń serwisowych, a także działań serwisowych mamy możliwość stworzenia w systemie CRM pełnej historii serwisowanej maszyny. Następnie w łatwy i szybki sposób można po numerze seryjnym wyszukać daną maszynę i przeglądnąć wszelkie zdarzenia jakie zostały na niej wykonane.

Baza gwarancji oraz umów serwisowych

W module serwisowym programu CRM można budować bazę gwarancji lub kontraktów serwisowych. Dzięki temu użytkownik systemu CRM bardzo szybko może zweryfikować czy dane urządzenie jest jeszcze na gwarancji lub sprawdzić warunki umowy serwisowej (przykładowo: czas reakcji, wynegocjowane stawki serwisowe itd.).

Planowanie czasu pracy serwisanta

ITCube SERWIS to narzędzie planowania oraz kontroli czasu pracy pracowników działu serwisowego. Każdy z pracowników ma możliwość szybkiego wygenerowania raportu opisującego pełną listę zadań do wykonania lub przeglądania działań serwisowych poprzez kalendarze. Dodatkowo system CRM automatycznie przypomni o najważniejszych zleceniach serwisowych.

Obsługa wypożyczeń

ITCube SERWIS umożliwia także zarządzanie wypożyczeniami maszyn. W systemie CRM można w łatwy sposób odnotowywać wypożyczenie sprzętu oraz czuwać nad ich zwrotem do serwisu. Dzięki graficznym kalendarzom użytkownik programu CRM posiadający odpowiednie uprawnienia może monitorować wypożyczone maszyny, a także zmieniać bądź dodawać nowe wypożyczenia.

Analiza oraz raportowanie działu serwisowego

Działania podejmowane przez pracowników działu serwisowego mogą zostać poddane szczegółowym analizom. Dzięki modułowi SERWIS możliwe jest raportowanie prac wykonanych przez dział serwisu oraz śledzenie jakie maszyny ulegają uszkodzeniu najczęściej (bądź najrzadziej). Możliwe jest także monitorowanie wymienianych części w serwisowanych maszynach.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    CRM Automatyka
    System CRM branża reklamowa
    CRM online branża chemiczna
    Oprogramowanie CRM przemysł chemiczny
    System CRM motoryzacja
    CRM online branża chemiczna
    CRM online branża chemiczna
    System CRM dla budownictwa
    CRM IT
  • Program CRM agencja reklamowa
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line medycyna
  • System CRM teleinformatyka
    System CRM online przemysł chemiczny
  • CRM Automatyka i Robotyka
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM branża budowlana
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje