Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube START

ITCube START to doskonałe narzędzie dla firm, które potrzebują sprawdzonego, stabilnego systemu CRM online za nieduże pieniądze. ITCube START zawiera wybrane funkcjonalności z modułu CRM oraz MAIL. Dzięki domyślnie ustawionej konfiguracji jest prostym systemem, którego samodzielna instalacja nie sprawia użytkownikowi żadnych problemów. Rozpoczęcie pracy z ITCube START umożliwia późniejsze płynne przejście na bardziej zaawansowane oprogramowanie Pakietu ITCube.

  • Pełna historia kontaktu z klientem w jednym miejscu
    Historia kontrahenta w CRM on-line
  • Pełna lista czynności do wykonania zawsze pod ręką
    CRM kalendarze
  • Wygodne wyszukiwanie po wielu kryteriach
    Zarządzanie kontrahentami on-line
  • Integracja z Google Maps oferująca prezentację adresów na mapie
    CRM Google Maps
  • Narzędzia eksportu danych gwarantujące pełną otwartość
    import export danych w CRM
  • Planowanie swojego czasu pracy oraz delegowanie zadań
    CRM planowanie czasu pracy
  • Archiwum plików oraz obieg dokumentów wewnątrz firmy
    Zarządzanie dokumentami
  • Wsparcie dla pojedynczego oraz hurtowego wydruku etykiet
    Wydruk etykiet w CRM
  • Rozbudowane narzędzie redagowania korespondencji
    CRM MAIL
  • Wysyłanie spersonalizowanych korespondencji grupowych
    Mailing

Kartoteka firm oraz osób kontaktowych

Baza kontrahentów oraz osób kontaktowych

ITCube START oferuje możliwość przechowywania szczegółowych informacji na temat firm oraz osób kontaktowych. Formularz kontrahenta oraz osoby kontaktowej składa się nie tylko z danych teleadresowych ale także ze zbioru cech czy też pól dodatkowych, które można samodzielnie definiować. Gwarantuje tym samym możliwość opisania kontrahentów w taki sposób by znalazły się w nich nie tylko dane standardowe ale i te specyficzne - istotne z punktu widzenia firmy użytkującej system CRM. Karta kontrahenta i osoby kontaktowej posiada także pełną historię kontaktów zawierającą m.in. takie dane jak: notatki, zadania czy dokumenty. Oczywiście takie informacje są udostępniane zgodnie ze zdefiniowanym modelem praw i uprawnień.

Obieg dokumentów

Obieg dokumnetów w systemie CRM

Każdy użytkownik programu CRM może archiwizować dowolne pliki – najczęściej są to umowy, oferty, zamówienia, dokumentacje techniczne, zdjęcia czy też kalkulacje. Dokumenty te mogą być następnie powiązane z kontrahentem, zadaniem czy informacją. System ITCube START gwarantuje przechowywanie dokumentów w jednej scentralizowanej bazie danych oraz wygodne mechanizmy szybkiego ich wyszukiwania. Pilnuje jednocześnie by każdy z pracowników miał wgląd tylko do zasobów, które zostały mu udostępnione. Każdy plik ma swoją historię – można w łatwy i szybki sposób sprawdzić poprzednie wersje dokumentu, a także zobaczyć gdzie został on wykorzystany.

Kartoteka produktów oraz usług

Baza produktów oraz usług

Ważnym aspektem obsługi Klienta jest szybki dostęp do aktualnej oferty. Rozbudowana kartoteka produktów oraz usług w programie CRM oferuje każdemu z pracowników możliwość szybkiego wyszukania interesujących go informacji dotyczących aktualnych cenników, zdefiniowanych promocji oraz upustów. Scentralizowane źródło danych gwarantuje jednolity przekaz informacji niezależnie od pracownika, z którym kontaktuje się Klient.

Zarządzanie czasem pracy

Zarządzanie czasem pracy użytkowników CRM

W każdej firmie bardzo ważnym aspektem jest prawidłowe rozplanowanie zajęć i działań. Dzięki zintegrowanemu z systemem CRM kalendarzowi zadań każdy z pracowników z dowolnym wyprzedzeniem może zaplanować swoje działania. Kalendarz to jednak nie tylko narzędzie planowania własnych zadań. To także możliwość delegowania zadań innym pracownikom oraz czuwania nad ich poprawną realizacją gwarantujący synchronizację podejmowanych działań. W obu przypadkach aplikacja CRM czuwa nad automatycznym powiadamianiem o nadchodzącym terminie realizacji zadnia.

Integracja ze środowiskiem Google Maps

Zintegruj swój CRM z Google Maps

Ścisła integracja ze środowiskiem Google Maps wzbogaca system CRM o takie funkcje jak prezentacja siedziby Klienta na mapie czy wyznaczanie tras przejazdu. Trasy przejazdu mogą być wyznaczane na podstawie adresów wskazanych przez użytkownika niemniej jednak może on także skorzystać z opcji automatycznego wyboru punktów pośrednich. W trybie tym ITCube START na podstawie zadań sam wyznaczy listę firm, które należy odwiedzić.

Kreator pojedynczego oraz hurtowego wydruku etykiet

Kreator wydruku etykiet w systemie CRM

Mechanizmy automatycznego generowania nadruków na koperty pozwalają na podniesienie jakości obsługi Klienta oraz znaczną oszczędność czasu. ITCube START oferuje możliwość generowania nalepek dla pojedynczych kontrahentów bądź też druku seryjnego dla zdefiniowanych wcześniej grup kontrahentów. Gwarantuje równocześnie duży stopień parametryzacji wydruków tak by umożliwiać jak najlepsze ich dostosowanie do wymagań oraz zasobów sprzętowych Klienta.

Import oraz Eksport danych

Eksport oraz import danych

Opcje importu oraz eksportu danych umożliwiają wymianę danych pomiędzy systemem CRM a inną aplikacją, która funkcjonuje już w firmie bądź będzie funkcjonować. To także gwarancja, iż czas potrzebny na wdrożenie systemu CRM zostanie maksymalnie skrócony. Najważniejsze dane dotyczące kontrahentów, osób kontaktowych czy produktów mogą zostać automatycznie oraz szybko zarejestrowane w programie CRM.

Wysyłanie korespondencji elektronicznej

Spersonalizowana korespondencja grupowa w systemie CRM

ITCube START zawiera narzędzia wysyłania korespondencji elektronicznej. Oprócz wysyłania pojedynczych listów daje także możliwość definiowania grup odbiorców (zarówno kontrahentów jak i osób kontaktowych) poprzez opis parametrów, które powinni spełniać. Tak zdefiniowane grupy są następnie wykorzystywane jako adresaci korespondencji seryjnej.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    Doskonały system CRM Automatyka
    Niezawodny system CRM on-line dla branża reklamowa
    Skuteczny CRM online branża chemiczna
    Najchętniej wybierane oprogramowanie CRM w przemysle chemicznym
    Najlepszy system CRM dla motoryzacji
    Nowoczesny CRM online branża chemiczna
    Przejrzysty system CRM online dla firm z branży chemicznej
    Czytelny system CRM dla budownictwa
    Uniwersalne oprogramowanie CRM w branży IT
  • Skuteczny program CRM dla przedsiębiorstw z branży reklamowej
  • Bezpieczne oprogramowanie klasy CRM w służbie zdrowia oraz szpitalach
    Innowacyjny CRM dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Rozbudowana apliakcja CRM on-line dla medycyny oraz farmacji
  • Niezawodny system CRM po Polsku dla teleinformatyki oraz IT
    Nowatorski system CRM online dla przemysłu chemiczego
  • Wyjątkowy CRM dla Automatyki oraz Robotyki
  • Referencje programu CRM wielu zadowolnych Klientów
    Nieszablonowy CRM online wspiera działania handlowe w firmach z branży wyposażenie wnętrz
  • Popularny program CRM po Polsku w branży budowlanej
  • Polski renomowany program CRM online
    Lubiany CRM po polsku - referencje