Referencje on-line CRM

Referencje

Program ITCube został wdrożony w przeszło 1,600 firmach w bardzo wielu branżach takich jak medycyna, budownictwo, IT, reklama, elektronika, rolnictwo, FMCG, przemysł a także branży motoryzacyjnej, chemicznej czy usługowej. Obecnie z systemu CRM korzysta ponad 20,000 osób zarówno w Polsce jak i za granicą. Posiadamy ponad 20 letnie doświadczenie w rozwoju oraz wdrażaniu aplikacji klasy CRM.

CRM dla budownictwa wyposażenia wnętrz
01

CRM dla budownictwa i wyposażenia wnętrz

Nasz CRM oferuje możliwość gromadzenia informacji o klientach, inwestorach, architektach, podwykonawcach oraz konkurencji, dzięki czemu dostępna jest pełna wiedza o relacjach z tymi podmiotami. Dodatkowo moduł PROJEKTY umożliwia prowadzenie rejestru inwestycji, przetargów i procesów handlowych oraz porządkuje dokumentację projektową co jest bardzo ważne w branży budowlanej.

CRM dla automatyki elektroniki
02

CRM dla automatyki i elektroniki

Program CRM przygotowany przez nas to idealne rozwiązanie dla firm operujących dużą ilością dokumentów oraz posiadających obszerną bazę wiedzy technicznej. W ramach podstawowego modułu CRM można gromadzić i udostępniać pracownikom różne informacje (np.: instrukcje obsługi, procedury, przepisy BHP, FAQ, certyfikaty itp.) tworząc wewnętrzną elektroniczną pomoc firmową.

crm dla Teleinformatyka, IT, Oprogramowanie
03

CRM dla teleinformatyki i branży IT

System ITCube jest narzędziem pozwalającym na bezpieczne przechowywanie informacji o kontrahentach, posiadanych przez niego licencjach, urządzeniach oraz planach serwisowych. Moduł PROJEKTY pozwala na zarządzanie procesami wdrożeniowymi oraz umożliwia zapis powtarzalnych schematów/procesów we wzorce postępowań.

CRM dla medycyna służba zdrowia
04

CRM dla medycyny oraz służby zdrowia

Wszędzie tam gdzie liczy się precyzyjny i rozbudowany opis kontrahenta, produktów czy spotkań, znajdzie zastosowanie moduł FORMULARZE. Samodzielna konfiguracja umożliwia tworzenie m.in.: ankiet satysfakcji klienta, ewidencji pism czy protokołów reklamacji. Dla mobilnych pracowników znajdzie zastosowanie moduł ICal, dzięki któremu plan spotkań jest integrowany z kalendarzami urządzeń opartych o Android, iOS czy Windows 10 mobile.

CRM dla Agencje reklamowe, Marketing, Druk, PR
05

CRM dla agencji reklamowych, druku i PR

CRM to narzędzie nie tylko dla handlowców. Dzięki wdrożeniu modułu PROJEKTY pozwala na jeszcze lepsze zarządzanie rozbudowanymi kampaniami marketingowymi, organizacją eventów, targów, czy produkcją materiałów reklamowych. Dzięki możliwości budowania zależności pomiędzy etapami, ich koordynatorzy będą automatycznie informowani o swoich obowiązkach.

CRM dla rolnictwa
06

CRM dla rolnictwa

Wiemy jak ważny jest precyzyjny zapis wymagań i oczekiwań klientów oraz przedstawianie im czytelnych i spersonalizowanych ofert. Dlatego nasz CRM oferuje możliwość tworzenia we własnym zakresie szablonów dokumentów handlowych – w tym wielowariantowych. Istotne jest też monitorowanie obsługi posprzedażnej i przypominanie o przeglądach serwisowych maszyn rolniczych w czym pomaga moduł SERWIS.

CRM dla produkcji, przemysłu ciężkiego
07

CRM dla produkcji i przemysłu ciężkiego

Prowadzenie projektów, koordynacja działań związanych z inwestycjami, udział w przetargach czy uczestnictwo w programach Unijnych wiąże się z dużą ilością różnego rodzaju dokumentów. Dzięki rozbudowanej konfiguracji praw w systemie CRM z łatwością można przechowywać w programie dokumenty, dokonywać ich aktualizacji oraz udostępniać je odpowiednim osobom.

CRM dla przemysłu chemicznego, FMCG
08

CRM dla FMCG i branży chemicznej

Spotkania handlowe i planowanie wizyt u klientów, to kluczowa funkcjonalność dla firm, gdzie kontakt osobisty opiekuna z klientem stanowi podstawę sukcesu w biznesie. Liczy się dobre przygotowanie i kompetencje – dlatego wspieramy Państwa pracowników systemem CRM gwarantującym dostęp do kluczowych informacji o kliencie - takich jak: historia zakupów i płatności, stany magazynowe oraz opis asortymentu czy raporty sprzedażowe. Manager ma zawsze dostęp do podglądu planów sprzedażowych i zadaniowych online.

CRM dla firmy usługowej
09

CRM dla branży usługowej

Specyfika tej branży wymaga od systemu CRM zaawansowanych możliwości profilowania i opisu kontrahentów oraz osób kontaktowych. Istotne są możliwości raportowania i grupowania klientów względem informacji, które gromadzone są w systemie. Wykorzystując moduł MAIL kontakt z nimi będzie łatwiejszy, a korespondencja seryjna jeszcze lepiej dopasowana.

CRM maszyny, pojazdy
10

CRM dla branży maszyn i pojazdów

Równie ważne mogą być dla nas informacje o samych klientach jak i historia „życia” maszyn. Moduł SERWIS umożliwia zarówno kontrolę nad udzielonymi gwarancjami czy zaplanowanymi zleceniami serwisowymi, jak również prowadzenie ewidencji wypożyczeń maszyn. Moduł INTEGRATOR umożliwi dodatkowo serwisantom i handlowcom monitorowanie płatności i stanów magazynowych.

CRM dla Chłodnictwo, Ogrzewanie
11

CRM dla chłodnictwa i ogrzewania

CRM jest często wykorzystywane w branży związanej z instalacjami chłodniczymi oraz grzewczymi umożliwiając prowadzenie bazy klientów, inwestycji a także zapewnia wysoki poziom obsługi posprzedażnej. Wiedza o działaniach handlowych oraz serwisowych i reklamacyjnych są dostępne on-line dla użytkowników w ramach jednego systemu z dowolnego urządzenia posiadającego przeglądarkę internetową.

Dołącz do nas !

Program ITCube sprawdził się w firmach z wielu branż, a bogate możliwości konfiguracji sprawiają, że jest to najczęściej wybierany polski CRM. Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie i skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.