Dla Klienta on-line CRM

Dla Klienta

Kompletny CRM umożliwi uporządkowanie informacji w firmie, racjonalną obsługę Klientów, optymalizację kosztów, oszczędność czasu a także uodporni firmę na rotację pracowników. Zapoznaj się z podstawowymi argumentami przemawiającymi za wyborem naszego rozwiązania.

System CRM po Polsku
01

System ITCube

ITCube to rozbudowane oprogramowanie klasy CRM (Customer Relationship Management), które zaprojektowane zostało tak, aby pomagało Państwu w różnych obszarach biznesu. Program wykorzystuje najnowsze technologie i posiada intuicyjny interfejs.

Nasz CRM gwarantuje każdemu z użytkowników stały dostęp do informacji opisujących pełną historię współpracy z danym kontrahentem bądź osobą kontaktową. Gromadzone w programie CRM dane prezentowane są w postaci różnorodnych analiz i statystyk. Posiadanie tak szczegółowych analiz przyczynia się do optymalizacji kosztów, prowadzenia efektywniejszych i skuteczniejszych działań handlowych oraz racjonalizacji obsługi Klienta.

 

CRM dla kogo
02

Dla kogo przeznaczony jest nasz CRM?

Nasz program sprawdzi się zarówno w małych jak i dużych firmach wspomagając działy: handlowy, marketingu czy serwisu. Budowa modułowa umożliwia dostosowanie systemu do aktualnych potrzeb oraz gwarantuje Państwu możliwość rozbudowy programu w przyszłości wraz z rozwojem Państwa biznesu.

Oprogramowanie ITCube jest laureatem Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich Infosystem. Jury doceniło najwyższą jakość oraz innowacyjność produktu CRM stworzonego przez firmę ITCube Software. Nasz CRM został wdrożony w przeszło 1,000 firmach zarówno w Polsce jak i za granicą. Obecnie z programu korzysta ponad 10,000 użytkowników.

Duże możliwości konfiguracji

Nasz CRM jest gotowym oraz przetestowanym rozwiązaniem zaskakującym elastycznością umożliwiającą przystosowanie programu do indywidualnych potrzeb klienta. Co ważne, elastyczność jest tu rozumiana jako danie użytkownikowi możliwości samodzielnego konfigurowania systemu, co wyróżnia nasz CRM na tle innych systemów do zarządzania relacjami z Klientami. Dowodem na to są udane wdrożenia w ponad 1000 firmach z bardzo różnych branż takich jak: agencje reklamowe, budownictwo, IT, teleinformatyka, automatyka, robotyka, chłodnictwo, ogrzewanie, chemia, FMCG, przemysł, rolnictwo, produkcja maszyn, medycyna, usługi a kończąc na szpitalach.

 

  • Personalizacja wyglądu według indywidualnych potrzeb użytkownika programu CRM
  • Rozbudowa oprogramowania CRM o dodatkowe, niestandardowe pola
  • Nieograniczone możliwości opisania kontrahenta, produktu, projektu
  • Rozbudowa systemu o dodatkowe, niestandardowe formularze
  • Elastyczny model uprawnień użytkowników
  • Otwartość, czyli import danych z zewnętrznych źródeł
  • Możliwość integracji z programami handlowymi
  • Rozbudowa aplikacji CRM o dodatkowe, niestandardowe raporty
  • Wykorzystanie dodatkowych plugin'ów do zmiany standardowego zachowania systemu

Korzyści z wdrożenia

Wdrożenie systemu CRM pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją. Gwarantuje bowiem uzyskanie konkretnych korzyści biznesowych oraz technicznych.

Korzyści biznesowe

  • Przeznaczenie większej ilości czasu na obsługę Klienta
  • Identyfikacja najbardziej dochodowych podmiotów
  • Uodpornienie firmy na rotację pracowników
  • Optymalizacja oraz racjonalizacja kosztów
  • Zwiększenie skuteczności działań handlowych
  • Zwiększenie zadowolenia Klienta

 

Korzyści techniczne

  • Pełna mobilność zastosowanej technologii
  • Otwarta architektura systemu CRM
  • Gotowość na wzrost ilości danych oraz potrzeb funkcjonalnych
CRM leasing
03

Leasing oprogramowania

Firma ITCube Software podpisała umowy z liderami usług leasingowych oprogramowania w Polsce udostępniając tym samym swoim Klientom kolejną możliwość finansowania inwestycji. Umowy te ułatwią oraz przyspieszą procedury związane z uzyskaniem finansowania w postaci leasingu na zakup naszego oprogramowania. Obecnie współpracujemy z Europejskim Funduszem Leasingowym S.A. oraz z Grenkeleasing Sp. z o.o.

Asysta techniczna

Wraz z zakupem naszego systemu Klient otrzymuje nielimitowany czasowo klucz licencyjny. Dodatkowo w cenie licencji otrzymuje roczną usługę ITCube Asysta. Usługa ta obejmuje: nielimitowany dostęp do telefonicznej oraz mailowej pomocy technicznej, darmowy dostęp do aktualizacji programu, standardową gwarancję na system CRM.

Posiadanie rozwiązania CRM, które jest ciągle aktualizowane oraz objęte opieką producenta jest niezwykle ważne - w szczególności jeśli jest to kluczowy program w firmie. Dlatego warto podkreślić, że zdecydowana większość naszych Klientów regularnie ją wykupuje doceniając wagę aktualizacji oprogramowania oraz rzetelność wsparcia technicznego.

Po zakończeniu obowiązywania podstawowego okresu usługi ITCube Asysta Klient może ponownie ją wykupić. Jednocześnie nie jest to usługą obligatoryjną tak więc firma, która nie potrzebuje takiego wsparcia lub po prostu przestała korzystać z oprogramowania nie musi ponosić żadnych dodatkowych kosztów.

CRM RODO
04

CRM a RODO

Nasz CRM to system gotowy na wprowadzone zmiany w zakresie wymogów dotyczących gromadzenia, przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych, które narzuca RODO. W szczególności warto podkreślić następujące funkcje systemu:

  • Rozbudowany model uprawnień
  • Precyzyjna kontrola dostępu do danych
  • Historia zdarzeń
  • Szyfrowanie danych wrażliwych
  • Automatyczne wymuszanie zmiany i siły hasła
  • Historia haseł oraz czasowa blokada konta
  • Bezpieczna transmisja danych
  • Rejestr zgłoszeń

Więcej

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Dla klienta

4.6 z 14