Moduły on-line CRM

Moduły dodatkowe

Oprogramowanie ITCube CRM oferuje wiele uzupełniających modułów, które rozszerzają zakres jego funkcjonalności. Gwarantuje to możliwość posiadania kompleksowego rozwiązania do zarządzania kontaktami z klientami bez konieczności integracji z aplikacjami zewnętrznymi.

MAIL CRM
01

Mail

Moduł MAIL umożliwia wysyłanie poczty elektronicznej oraz oferuje zaawansowaną obsługę spersonalizowanych kampanii mailingowych.

Zapewnia integrację z innymi programami do obsługi poczty np.: Outlook, Thunderbird. Dzięki temu możliwa jest archiwizacja w systemie CRM istotnej korespondencji mailowej zarówno przychodzącej jak i wychodzącej.

crm projekty
02

Projekty

Moduł PROJEKTY to narzędzie wspomagające zespołową realizację długoterminowych projektów w programie ITCube CRM.

Dzięki niemu uzyskuje się pełną kontrolę nad procesami przebiegającymi w przedsiębiorstwie. W ramach danego projektu pracownicy wyznaczeni do jego realizacji wymieniają informacje, delegują zadania, wprowadzają informacje o sprzedaży, zgłaszają nieobecności oraz generowane koszty. Umożliwia to szybką analizę rentowności projektów. Moduł PROJEKTY to także możliwość definiowania wzorcowych procesów oraz określanie zależności pomiędzy etapami (Workflow).

Serwis CRM
03

Serwis

Moduł SERWIS to rozszerzenie oprogramowania ITCube CRM przeznaczone dla firm posiadających dział serwisu. Moduł udostępnia mechanizmy zarządzania zleceniami serwisowymi związanymi z udzielonymi gwarancjami oraz zdefiniowanymi wcześniej kontraktami obsługi serwisowej. Oferuje także narzędzia pozwalające na planowanie działań serwisowych.

Raporty dotyczące modułu serwisowego umożliwiają kontrolę kosztów utrzymania działu serwisowego. Dają także możliwość oceny efektywności pracy poszczególnych pracowników oraz opłacalności sprzedaży maszyn.

Więcej

CRM formularze
04

Formularze

Moduł FORMULARZE udostępnia mechanizmy definiowania oraz dodawania dowolnej ilości niestandardowych obiektów w programie ITCube CRM.

Dodatkowe formularze mogą być tworzone przez Klienta we własnym zakresie bez konieczności ingerencji ze strony producenta oprogramowania. Gwarantuje to możliwość swobodnej rozbudowy systemu CRM o elementy oddające specyfikę działalności danego przedsiębiorstwa. Dodane w ten sposób formularze są całkowicie zintegrowane z resztą programu.

Raporty CRM
05

Raporty

Moduł CRM programu ITCube został wyposażony w zbiór podstawowych raportów.

Aby w pełni wykorzystać możliwości analityczne oprogramowania należy wykorzystać środowisko RAPORTY. Moduł ten posiada szeroką gamę graficznych zestawień oraz statystyk, które umożliwiają szczegółową analizę danych.

Co ważne analizy mogą być wykonywane na dowolnym urządzeniu, na którym jest dostępna przeglądarka internetowa.

 

CRM integracja
06

Integrator

Klientom, którym zależy na posiadaniu zintegrowanego rozwiązania informatycznego program ITCube CRM oferuje możliwość połączenia z zewnętrznym systemem handlowym. Dzięki temu wszystkie informacje posiadane przez firmę na temat danego Klienta dostępne będą z poziomu jednej aplikacji. Moduł INTEGRATOR współpracuje z następującymi programami handlowymi:

Więcej

 

CRM import API
07

Import API

Moduł IMPORT API przeznaczony jest dla Klientów, którym zależy na możliwości automatycznego, cyklicznego zasilania bazy danych programu CRM ze źródeł zewnętrznych.

Przykładowo bazę systemu ITCube CRM można zasilać informacjami pochodzącymi ze sklepów internetowych, stron WWW czy innych aplikacji.

Dzięki temu modułowi Klient ma możliwość stworzenia jednej bazy danych, w której będą gromadzone a następnie wykorzystywane i analizowane wszystkie dane firmowe bez konieczności ręcznego przepisywania informacji.

CRM Ekstranet
08

Ekstranet

EKSTRANET to rozszerzenie modułu CRM o platformę B2B służąca do wymiany informacji z Partnerami handlowymi.

W prosty i funkcjonalny sposób umożliwia prezentację oferty firmy w Internecie, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie trwałych realizacji z Klientami.

Dla Klienta firmy jest natomiast wygodnym kanałem komunikacji pozwalającym na szybkie składanie zamówień, przeglądanie asortymentu, pobieranie interesujących informacji oraz składanie zleceń serwisowych.

CRM CTI
09

Cti

Rozszerzenie CTI to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na ścisłej integracji aplikacji CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy.

Integracja możliwa jest poprzez połączenie z centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci central telefonicznych (Slican, Platan, Siemens, Avaya, Panasonic) oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie.

CRM SMS ICAL
10

Sms/ICal

Moduł SMS/ICAL to rozwiązanie dla firm, których pracownicy stosunkowo często przebywają poza siedzibą firmy i dodatkowo nie zawsze mają możliwość dostępu do systemu w trybie on-line.

W takiej sytuacji bardzo przydatną funkcją jest możliwość komunikacji z programem ITCube CRM za pośrednictwem telefonu komórkowego oraz integracja z mobilnymi kalendarzami.

CRM faks
11

Faks

Aby uzyskać pełny obraz historii korespondencji z Klientem oprogramowanie ITCube CRM oferuje rozszerzenie FAKS. Umożliwia ono wysyłania oraz odbierania faksów z wykorzystaniem serwerów FAX2MAIL.

ITCube START
12

ITCube START

ITCube START to doskonałe narzędzie dla firm, które potrzebują sprawdzonego, stabilnego systemu CRM za nieduże pieniądze. ITCube START zawiera wybrane funkcjonalności z modułu CRM oraz MAIL.

Dzięki domyślnie ustawionej konfiguracji jest prostym systemem, którego samodzielna instalacja nie sprawia użytkownikowi żadnych problemów. Rozpoczęcie pracy z ITCube START umożliwia późniejsze płynne przejście na bardziej zaawansowane oprogramowanie ITCube CRM.

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Moduły dodatkowe

4.9 z 27