Moduły on-line CRM

Moduły dodatkowe

Oprogramowanie ITCube oferuje wiele uzupełniających modułów, które rozszerzają zakres jego funkcjonalności. Gwarantuje to możliwość posiadania kompleksowego rozwiązania do zarządzania kontaktami z klientami bez konieczności integracji z aplikacjami zewnętrznymi.

MAIL CRM
01

Mail

Moduł MAIL umożliwia wysyłanie poczty elektronicznej oraz oferuje zaawansowaną obsługę spersonalizowanych kampanii mailingowych.

Zapewnia integrację z innymi programami do obsługi poczty np.: Outlook, Thunderbird. Dzięki temu możliwa jest archiwizacja w programie CRM istotnej korespondencji mailowej zarówno przychodzącej jak i wychodzącej.

Więcej

crm projekty
02

Projekty

Rozszerzenie PROJEKTY to narzędzie wspomagające zespołową realizację długoterminowych projektów w aplikacji ITCube.

Dzięki niemu uzyskuje się pełną kontrolę nad procesami przebiegającymi w przedsiębiorstwie. W ramach danego projektu pracownicy wyznaczeni do jego realizacji wymieniają informacje, delegują zadania, wprowadzają informacje o sprzedaży, zgłaszają nieobecności oraz generowane koszty. Umożliwia to szybką analizę rentowności projektów. Moduł PROJEKTY to także możliwość definiowania wzorcowych procesów oraz określanie zależności pomiędzy etapami (Workflow).

Więcej

Serwis CRM
03

Serwis

Moduł SERWIS to rozszerzenie naszego oprogramowania CRM przeznaczone dla firm posiadających dział serwisu. Moduł udostępnia mechanizmy zarządzania zleceniami serwisowymi związanymi z udzielonymi gwarancjami oraz zdefiniowanymi wcześniej kontraktami obsługi serwisowej. Oferuje także narzędzia pozwalające na planowanie działań serwisowych.

Raporty dotyczące modułu serwisowego umożliwiają kontrolę kosztów utrzymania działu serwisowego. Dają także możliwość oceny efektywności pracy poszczególnych pracowników oraz opłacalności sprzedaży maszyn.

Więcej

CRM formularze
04

Formularze

Moduł FORMULARZE udostępnia mechanizmy definiowania oraz dodawania dowolnej ilości niestandardowych obiektów w naszym programie.

Dodatkowe formularze mogą być tworzone przez Klienta we własnym zakresie bez konieczności ingerencji ze strony producenta oprogramowania CRM. Gwarantuje to możliwość swobodnej rozbudowy systemu CRM o elementy oddające specyfikę działalności danego przedsiębiorstwa. Dodane w ten sposób formularze są całkowicie zintegrowane z resztą programu.

Moduł FORMULARZE może być też wykorzystany do przechowywania danych wrażliwych w polach kodowanych. Jest to ważne ze względu na bezpieczeństwo danych oraz regulacje RODO.

Więcej

Raporty CRM
05

Raporty

Moduł CRM  został wyposażony w zbiór podstawowych raportów.

Aby w pełni wykorzystać możliwości analityczne oprogramowania należy wykorzystać środowisko RAPORTY. Moduł ten posiada szeroką gamę graficznych zestawień oraz statystyk, które umożliwiają szczegółową analizę danych.

Co ważne analizy mogą być wykonywane na dowolnym urządzeniu, na którym jest dostępna przeglądarka internetowa.

Więcej

CRM integracja
06

Integrator

Klientom, którym zależy na posiadaniu zintegrowanego rozwiązania informatycznego nasz CRM oferuje możliwość połączenia z zewnętrznym systemem handlowym. Dzięki temu wszystkie informacje posiadane przez firmę na temat danego Klienta dostępne będą z poziomu jednej aplikacji. Moduł INTEGRATOR współpracuje z następującymi programami handlowymi:

Więcej

 

CRM import API
07

Import API

Rozszerzenie IMPORT API przeznaczone jest dla Klientów, którym zależy na możliwości automatycznego, cyklicznego zasilania bazy danych programu CRM ze źródeł zewnętrznych.

Przykładowo bazę naszego systemu można zasilać informacjami pochodzącymi ze sklepów internetowych, stron WWW czy innych aplikacji.

Dzięki temu modułowi Klient ma możliwość stworzenia jednej bazy danych, w której będą gromadzone a następnie wykorzystywane i analizowane wszystkie dane firmowe bez konieczności ręcznego przepisywania informacji.

CRM Ekstranet B2B
08

Ekstranet

EKSTRANET to rozszerzenie modułu CRM o platformę B2B służąca do wymiany informacji z Partnerami handlowymi.

W prosty i funkcjonalny sposób umożliwia prezentację oferty firmy w Internecie, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie trwałych realizacji z Klientami.

Dla Klienta firmy jest natomiast wygodnym kanałem komunikacji pozwalającym na szybkie składanie zamówień, przeglądanie asortymentu, pobieranie interesujących informacji oraz składanie zleceń serwisowych.

Więcej

CRM CTI
09

Cti

Rozszerzenie CTI to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na ścisłej integracji aplikacji CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy.

Integracja możliwa jest poprzez połączenie z centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci central telefonicznych (np. Slican, Platan, Siemens, Avaya, Panasonic) oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie. Dotyczy to także wirtualnych central VoIP (np. NFON).

Więcej

CRM SMS ICAL
10

Sms/ICal

Moduł SMS/ICAL to rozwiązanie dla firm, których pracownicy stosunkowo często przebywają poza siedzibą firmy i dodatkowo nie zawsze mają możliwość dostępu do systemu w trybie on-line.

W takiej sytuacji bardzo przydatną funkcją jest możliwość informowania o wybranych zdarzeniach w programie CRM za pośrednictwem wiadomości SMS (z wykorzystaniem platformy SerwerSMS.pl) oraz integracja z mobilnymi kalendarzami.

OAUTH oraz LDAP
11

OAUTH/LDAP

Moduł OAUTH to rozszerzenie modułu MAIL o mechanizm autoryzacji w sieciach Google oraz Microsoft z wykorzystaniem protokołu OAuth 2.0.

Moduł LDAP umożliwia integrację bazy haseł systemu ITCube z zewnętrznym serwerem zgodnym z protokołem Active Directory.

Interfejs Wielojęzyczny
12

Interfejs Wielojęzyczny

Interfejs Wielojęzyczny to moduł dedykowany dla firm, które komunikują się z Klientami bądź wewnętrznie w wielu językach.

Rozszerzenie umożliwia płynne przełączanie się pomiędzy polskim oraz angielskim interfejsem systemu. Pozwala również na przygotowanie indywidualnej wersji językowej interfejsu.

Dodatkowo moduł oferuje możliwość automatycznego tłumaczenia wybranych informacji z bazy danych systemu CRM na jeden z języków wspieranych przez platformę DeepL API. Jest to obecnie jedno z wiodących rozwiązań służących do tłumaczenia opartego o sztuczną inteligencję. W praktyce jednym kliknięciem możemy przetłumaczyć dane dotyczące zadania czy notatki, opis oferty przed jej wysłaniem do Klienta oraz wybrany fragment korespondencji mailowej.

 

 

 

 

 

tani crm
13

ITCube START

Wersja START to doskonałe narzędzie dla firm, które potrzebują sprawdzonego, stabilnego systemu CRM za nieduże pieniądze. Wersja ta zawiera wybrane funkcjonalności z modułu CRM oraz MAIL.

Dzięki domyślnie ustawionej konfiguracji jest prostym systemem, którego samodzielna instalacja nie sprawia użytkownikowi żadnych problemów. Rozpoczęcie pracy z wersją START umożliwia późniejsze płynne przejście na bardziej zaawansowane oprogramowanie ITCube.

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Moduły dodatkowe

4.5 5 z 45 1