Co to jest CRM on-line CRM

Co to jest CRM?

CRM (customer relationship management) to najprościej mówiąc Zarządzanie Relacjami z Klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z Klientem. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem stawiająca na pierwszym planie relacje z Klientem pojawiła się już kilka lat temu, ale dopiero w ostatnim czasie zyskała na popularności.

Film o CRM, co to jest CRM i do czego służy?

Każde narzędzie i procedura, a także plan postępowania tworzy wizję działania przedsiębiorstwa, z którego ma wynikać przede wszystkim stała współpraca i satysfakcja Klienta. Idea CRM polega na jak najlepszym poznaniu Klienta i ciągłym zbieraniu informacji o nim, a następnie dzielenie się tą wiedzą pomiędzy pracownikami firmy. Do każdego klienta należy mieć indywidualne podejście, ponieważ tylko wtedy można stworzyć spersonalizowaną ofertę. Identyfikacja najważniejszych podmiotów i ich rzetelna obsługa to kolejny aspekt Zarządzanie Relacjami z Klientami. To także dzięki uporządkowaniu codziennej pracy można zwiększyć zysk firmy i poprawić jej konkurencyjność, aby pracowało się przyjemniej i efektywniej.

Czym jest system CRM?

Koncepcja CRM nie będzie sprawnie działała bez programu komputerowego do Zarządzania Relacjami z Klientami. System CRM to właśnie oprogramowanie, dające m.in. możliwość analizy pełnej historii kontaktów z Klientem, dzięki czemu można w prosty sposób przygotować ofertę, zaplanować pracę i zlecić realizację długoterminowych projektów biznesowych. Aktualnie na rynku najpopularniejsze są systemy CRM w wersji online, które umożliwiają korzystanie z aplikacji CRM właściwie z dowolnego miejsca. Każdy zaawansowany system CRM posiada model uprawnień gwarantujący przydzielenie konkretnych ról dla pracowników. Kolejne zalety systemu CRM to prognoza przyszłych przychodów, badanie efektywności pracy pracowników oraz raporty analizujące zachowania klientów.

Czy potrzebuję program CRM?

Chcesz uporządkować informacje o swoich Klientach? Uodpornić się na rotację pracowników? Szybko przygotowywać oferty oraz analizować potrzeby Klientów? Uzyskać przewagę nad konkurencją oraz zwiększyć zyski twojej firmy? Sprawnie zarządzać dokumentami w firmie? Jeżeli tak, to na pewno potrzebujesz zaawansowanego systemu klasy CRM, który Ci w tym pomoże. Programu, który będzie dostosowany do Twoich potrzeb a wraz z rozwojem Twojej firmy będzie oferował Ci nowe możliwości.

Rodzaje CRM

Aby zapewnić solidną współpracę należy poznać potrzeby Klienta i wspomagać ich rozwój. Obecnie wyróżniamy trzy najważniejsze rodzaje systemów klasy CRM.

  • CRM operacyjny (ang. front-office) odpowiadający za automatyzację podstawowych procesów biznesowych (marketing, sprzedaż, serwis).
  • CRM komunikacyjny (często określany po angielsku Contact center) odpowiedzialny za komunikację z kontrahentami.
  • CRM analityczny (ang. back-office) koncentruje się na analizie zgromadzonych danych.

Program ITCube

Przedstawiamy i proponujemy Państwu sprawdzony, polski system CRM. O jego popularności świadczy fakt licznych wdrożeń w wielu branżach. Nasz CRM to kompleksowe rozwiązanie, które z łatwością dopasujemy pod najbardziej wymagających Klientów. Jego najważniejsze cechy zostały wymienione wyżej. Wielu zadowolonych użytkowników, wiele sukcesów – przekonaj się i sprawdź skontaktuj się z nami już dziś.

Co to jest crm?

5.0 z 4

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.