CRM zintegrowany z ENOVA 365
ITCube to system zarządzania relacjami z Klientami działający online – wystarczy posiadać urządzenie z przeglądarką internetową aby móc w pełni korzystać z wszystkich jego funkcji. Zarówno na laptopie, jak i tablecie a także w telefonie komórkowym masz zawsze dostęp do danych Klientów, także tych zapisanych w systemie handlowym Enova365.
Zakres integracji CRM z Enova
- Automatyczne przenoszenie kontrahentów z ENOVA do systemu CRM.
- Synchronizacja bazy danych towarów i usług. Asortyment jest wprowadzany w programie handlowym gdzie jest prowadzona polityka cenowa. Moduł integracyjny aktualizuje cenniki w systemie crm.
- Dostęp do stanów magazynowych programu ENOVA z poziomu CRM.
- Możliwość podejrzenia stanu rozliczeń Klientów z aplikacji do zarządzania kontaktami z Klientami.
- Dostęp do dokumentów handlowych z oprogramowania ITCube. Handlowcy mogą mieć wgląd w faktury sprzedaży jak i zakupu, w zależności od nadanych uprawnień.
Korzyści jakie niesie integracja CRM z ENOVA 365
- Dostęp do danych zapisanych w programie handlowym z urządzeń mobilnych za pomocą aplikacja CRM.
- Najważniejsze informacje o Kliencie dostępne z poziomu jednego programu.
- Oszczędność czasu związana z automatyczną synchronizacją danych.
- Usprawnienie przepływu informacji.
- Łatwiejsze przygotowywanie ofert w oparciu o cenniki zapisane w programie handlowym.
Film dotyczący integracji CRM z ENOVA
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji multimedialnej przedstawiającą współpracę CRM z oprogramowaniem handlowym.
Możliwe rozszerzenia integracji CRM z ENOVA 365
- Przenoszenie stanów magazynowych do bazy danych naszego programu CRM. Dzięki temu użytkownik systemu crm może wyszukiwać dostępne produkty podczas przygotowania dokumentów handlowych.
- Rejestracja wygranych ofert w systemie ENOVA.
- Przenoszenie faktur z ENOVA do CRM. Dzięki modułowi Import API można automatycznie zapisywać faktury w bazie systemu CRM. Umożliwi to zaawansowaną analizę danych.