CRM (ang. customer relationship management) – to zbiór metod oraz narzędzi ważnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Koncepcja CRM realizowana jest przy użyciu specjalistycznego oprogramowania na przykład systemu ITCube CRM.

Co to jest CRM?

CRM (customer relationship management) to najprościej mówiąc Zarządzanie Relacjami z Klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z Klientem. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem stawiająca na pierwszym planie relacje z Klientem pojawiła się już kilka lat temu, ale dopiero w ostatnim czasie zyskała na popularności. Każde narzędzie i procedura, a także plan postępowania tworzy wizję działania przedsiębiorstwa, z którego ma wynikać przede wszystkim stała współpraca i satysfakcja Klienta. Idea CRM polega na jak najlepszym poznaniu Klienta i ciągłym zbieraniu informacji o nim, a następnie dzielenie się tą wiedzą pomiędzy pracownikami firmy. Do każdego klienta należy mieć indywidualne podejście, ponieważ tylko wtedy można stworzyć spersonalizowaną ofertę. Identyfikacja najważniejszych podmiotów i ich rzetelna obsługa to kolejny aspekt Zarządzanie Relacjami z Klientami. To także dzięki uporządkowaniu codziennej pracy można zwiększyć zysk firmy i poprawić jej konkurencyjność, aby pracowało się przyjemniej i efektywniej.




Czym jest system CRM?

Koncepcja CRM nie będzie sprawnie działała bez programu komputerowego do Zarządzania Relacjami z Klientami. System CRM to właśnie oprogramowanie, dające m.in. możliwość analizy pełnej historii kontaktów z Klientem, dzięki czemu można w prosty sposób przygotować ofertę, zaplanować pracę i zlecić realizację długoterminowych projektów biznesowych. Aktualnie na rynku najpopularniejsze są systemy CRM w wersji online, które umożliwiają korzystanie z aplikacji CRM właściwie z dowolnego miejsca. Każdy zaawansowany system CRM posiada model uprawnień gwarantujący przydzielenie konkretnych ról dla pracowników. Kolejne zalety systemu CRM to prognoza przyszłych przychodów, badanie efektywności pracy pracowników oraz raporty analizujące zachowania klientów.

Czy potrzebuję program CRM?

Chcesz uporządkować informacje o swoich Klientach? Uodpornić się na rotację pracowników? Szybko przygotowywać oferty oraz analizować potrzeby Klientów? Uzyskać przewagę nad konkurencją oraz zwiększyć zyski twojej firmy? Sprawnie zarządzać dokumentami w firmie? Jeżeli tak, to na pewno potrzebujesz zaawansowanego systemu klasy CRM, który Ci w tym pomoże. Programu, który będzie dostosowany do Twoich potrzeb a wraz z rozwojem Twojej firmy będzie oferował Ci nowe możliwości.

Rodzaje CRM

Aby zapewnić solidną współpracę należy poznać potrzeby Klienta i wspomagać ich rozwój. Obecnie wyróżniamy trzy najważniejsze rodzaje systemów klasy CRM.

  • CRM operacyjny (ang. front-office) odpowiadający za automatyzację podstawowych procesów biznesowych (marketing, sprzedaż, serwis).
  • CRM komunikacyjny (często określany po angielsku Contact center) odpowiedzialny za komunikację z kontrahentami.
  • CRM analityczny (ang. back-office) koncentruje się na analizie zgromadzonych danych.

ITCube CRM

Przedstawiamy i proponujemy Państwu sprawdzony, polski system ITCube. O jego popularności świadczy fakt licznych wdrożeń w wielu branżach. ITCube to kompleksowe rozwiązanie klasy CRM, które z łatwością dopasujemy pod najbardziej wymagających Klientów. Jego najważniejsze cechy zostały wymienione wyżej. Wielu zadowolonych użytkowników, wiele sukcesów – przekonaj się i sprawdź ITCube już dziś.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    Doskonały system CRM Automatyka
    Niezawodny system CRM on-line dla branża reklamowa
    Skuteczny CRM online branża chemiczna
    Najchętniej wybierane oprogramowanie CRM w przemysle chemicznym
    Najlepszy system CRM dla motoryzacji
    Nowoczesny CRM online branża chemiczna
    Przejrzysty system CRM online dla firm z branży chemicznej
    Czytelny system CRM dla budownictwa
    Uniwersalne oprogramowanie CRM w branży IT
  • Skuteczny program CRM dla przedsiębiorstw z branży reklamowej
  • Bezpieczne oprogramowanie klasy CRM w służbie zdrowia oraz szpitalach
    Innowacyjny CRM dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Rozbudowana apliakcja CRM on-line dla medycyny oraz farmacji
  • Niezawodny system CRM po Polsku dla teleinformatyki oraz IT
    Nowatorski system CRM online dla przemysłu chemiczego
  • Wyjątkowy CRM dla Automatyki oraz Robotyki
  • Referencje programu CRM wielu zadowolnych Klientów
    Nieszablonowy CRM online wspiera działania handlowe w firmach z branży wyposażenie wnętrz
  • Popularny program CRM po Polsku w branży budowlanej
  • Polski renomowany program CRM online
    Lubiany CRM po polsku - referencje