System ITCube CRM umożliwi uporządkowanie informacji w firmie, racjonalną obsługę Klientów, optymalizację kosztów, oszczędność czasu a także uodporni firmę na rotację pracowników.

Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO)

Z dniem 25 maja 2018 roku wchodzi w życie nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO), które narzuci firmom nowe obowiązki i wytyczne w zakresie zarządzania i przetwarzania danych osobowych. Oznacza to dla firm dużą zmianę w podejściu do bezpieczeństwa przechowywania danych oraz kwestii ich udostępniania odpowiednim pracownikom. Niedostosowanie się do nowych przepisów grozi wysokimi karami, więc należy pomyśleć o jak najszybszym dostosowaniu działalności przedsiębiorstwa do nowych przepisów. W tym kontekście warto rozważyć inwestycje w system klasy CRM, który ułatwia i umożliwia kompleksowe zarządzanie danymi. Bez odpowiedniego oprogramowania przechowującego informacje o Klientach w jednym miejscu zarządzanie danymi osobowymi zgodnie z RODO może być bardzo trudne a w wielu przypadkach wręcz niemożliwe.

RODO a ITCube CRM

ITCube CRM to system gotowy na zbliżającą się zmianę w zakresie wymogów dotyczących gromadzenia, przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych, które narzuci RODO. W szczególności warto podkreślić następujące funkcje systemu:

Rozbudowany model uprawnień użytkowników

Zaawansowane zarządzanie prawami oraz uprawnieniami w CRM online

Dzięki zaawansowanemu modelowi uprawnień administrator systemu CRM może precyzyjnie określić do jakich części funkcjonalnych programu użytkownicy będą mieli dostęp. W ten sposób pracownicy korzystają tylko z tych funkcjonalności, które są niezbędne do realizacji celów firmy oraz są zgodne z firmową polityka bezpieczeństwa.

Precyzyjna kontrola dostępu do informacji

elastyczne uprawnienia w CRM online

Zaawansowany model praw dostępu do poszczególnych rekordów daje możliwość skonfigurowania systemu tak aby użytkownicy mieli dostęp tylko do wybranych rekordów (dotyczy to zarówno odczytu jak modyfikacji wpisów). Jest to szczególnie ważne w kontekście danych osobowych, do których nie wszyscy pracownicy muszą mieć dostęp.

Historia zdarzeń systemowych

automatyczne logowanie zdarzeń online w systemie CRM

Dzięki automatycznemu logowaniu zdarzeń systemowych w bardzo łatwy sposób można sprawdzić kto wprowadził, zmienił, edytował lub usunął dany wpis. Logowanie zdarzeń jest też istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa danych. Administrator systemu CRM może zweryfikować kto eksportował dane lub dokonał hurtowych zmian na grupie rekordów.

Szyfrowanie danych wrażliwych

automatyczne logowanie zdarzeń online w systemie CRM

W module FORMULARZE dostępny jest specjalny typ pola służący do przechowywania wrażliwych danych osobowych. Dzięki tej funkcjonalności wybrane informacje mogą być szyfrowane już na poziomie struktury bazy danych.

Automatyczne wymuszanie zmiany i siły hasła

System ITCube umożliwia wymuszanie zmiany hasła co pewien, definiowalny okres czasu. O tym jak często użytkownicy mają zmieniać swoje hasło decyduje administrator programu. Dodatkowo podczas wprowadzenia nowego hasła aplikacja sprawdza czy hasło jest odpowiednio skomplikowane.

Historia haseł oraz czasowa blokada konta

Program ITCube przechowuje zakodowaną historię haseł każdego z użytkowników. Dzięki temu uniemożliwia wprowadzenie tego samego hasła przez pracowników podczas jego zmiany. System ITCube blokuje także czasowo dostęp do konta użytkownika w przypadku wielokrotnej, nieudanej próby logowania. Ponowne zalogowanie do systemu jest możliwe dopiero po zdefiniowanym przez administratora systemu czasie.

Bezpieczna transmisja danych

Program ITCube CRM umożliwia wysyłanie i odbieranie danych poprzez szyfrowane połączenie HTTPS wykorzystujące klucz o długości 2048 bitów. Gwarantuje to najwyższy poziom prywatności przesyłanych informacji.

Rejestr zgłoszeń

Rejestr online zgłoszeń rodo w crm

Zgodnie z RODO każda osoba powinna mieć kontrolę nad swoimi danymi osobowymi. Oznacza to, iż ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich uzupełnienia/poprawy. Może także zażądać zaprzestania przetwarzania lub usunięcia jej danych (prawo do bycia zapomnianym). Wszystkie te zdarzenia należy odnotowywać w systemie informatycznym w sposób sformalizowany. W systemie ITCube CRM stworzenie powyższego rejestru zgłoszeń jest bardzo proste.

Formularz kontaktu


*

*
Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    Doskonały system CRM Automatyka
    Niezawodny system CRM on-line dla branża reklamowa
    Skuteczny CRM online branża chemiczna
    Najchętniej wybierane oprogramowanie CRM w przemysle chemicznym
    Najlepszy system CRM dla motoryzacji
    Nowoczesny CRM online branża chemiczna
    Przejrzysty system CRM online dla firm z branży chemicznej
    Czytelny system CRM dla budownictwa
    Uniwersalne oprogramowanie CRM w branży IT
  • Skuteczny program CRM dla przedsiębiorstw z branży reklamowej
  • Bezpieczne oprogramowanie klasy CRM w służbie zdrowia oraz szpitalach
    Innowacyjny CRM dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Rozbudowana apliakcja CRM on-line dla medycyny oraz farmacji
  • Niezawodny system CRM po Polsku dla teleinformatyki oraz IT
    Nowatorski system CRM online dla przemysłu chemiczego
  • Wyjątkowy CRM dla Automatyki oraz Robotyki
  • Referencje programu CRM wielu zadowolnych Klientów
    Nieszablonowy CRM online wspiera działania handlowe w firmach z branży wyposażenie wnętrz
  • Popularny program CRM po Polsku w branży budowlanej
  • Polski renomowany program CRM online
    Lubiany CRM po polsku - referencje