System ITCube CRM umożliwi uporządkowanie informacji w firmie, racjonalną obsługę Klientów, optymalizację kosztów, oszczędność czasu a także uodporni firmę na rotację pracowników.

Korzyści z wdrożenia systemu CRM

Wdrożenie pakietu ITCube CRM pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją. Gwarantuje bowiem uzyskanie konkretnych korzyści, które podzielić można na dwie główne grupy. Są to korzyści biznesowe oraz techniczne. Do pierwszej grupy zaliczyć można oszczędność czasu, racjonalizację obsługi klienta, uzyskanie trwałości wiedzy, optymalizację kosztów, zwiększenie skuteczności działań oraz zadowolenia klienta. Korzyści wynikające z technologii zastosowanych w systemie ITCube CRM to pełna mobilność, otwartość, stabilność i odporność na duże ilości danych oraz elastyczność.

Przeznaczenie większej ilości czasu na obsługę Klienta

Szybki oraz łatwy dostęp do danych opisujących dotychczasową współpracę pozwala na przeznaczenie większej ilości czasu na działania związane bezpośrednio z obsługą Klienta a nie na szukanie informacji.

Identyfikacja najbardziej dochodowych podmiotów

Kompleksowe informacje o Kliencie oraz mechanizmy segmentacji pozwalają na identyfikację najbardziej dochodowych podmiotów oraz skierowanie swoich działań w ich kierunku.

Uodpornienie firmy na rotację pracowników

Szczegółowe informacje dotyczące współpracy z Klientem pozwalają na płynne przejmowanie kontaktów pracownika w przypadku jego nieobecności (jest to szczególnie ważne w przypadku dużej rotacji pracowników). Pomoc wewnętrzna w programie CRM gwarantuje szybkie rozwiązywanie problemów, z którymi firma miała już uprzednio kontakt (np. naprawa maszyn w dziale serwisowym).

Optymalizacja oraz racjonalizacja kosztów

Mechanizmy planowania oraz synchronizacji zadań wykluczają możliwość duplikowania czynności przyczyniając się do redukcji wydatków. Moduł kontroli generowanych kosztów racjonalizuje wydatki związane z wyjazdami, delegacjami itp.

Zwiększenie skuteczności działań handlowych

Narzędzia zaawansowanej analizy danych historycznych w systemie CRM umożliwiają wykorzystanie wniosków wyciągniętych z poprzednich sukcesów bądź porażek w celu zwiększenia skuteczności przyszłych działań.

Zwiększenie zadowolenia Klienta

Dostęp do spójnego źródła informacji w CRM poprzez wszystkich pracowników gwarantuje jednolity przekaz informacji niezależnie od osoby, z którą kontaktuje się Klient. Synchronizacja działań utwierdza Klienta w przekonaniu, iż firma zna jego potrzeby i jest go w stanie kompetentnie obsłużyć.

Pełna mobilność zastosowanej technologii

Pakiet ITCube CRM gwarantuje dostęp do systemu CRM poprzez Internet (on-line) z dowolnej lokalizacji, przy użyciu standardowych przeglądarek WWW dostępnych na komputach stacjonarnych, notebookach czy tabletach.

Otwarta architektura systemu

Architektura systemu CRM gwarantuje łatwość w integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi np. systemami handlowymi, środowiskami raportującymi.

Gotowość na wzrost ilości danych oraz potrzeb funkcjonalnych

Wykorzystanie skalowalnych technologii oraz stały rozwój oprogramowania CRM gwarantują szybkość pracy aplikacji przy obsłudze dużych ilości informacji oraz dostęp do wielu nowych modułów. System CRM oparty został o nowoczesne oraz sprawdzone technologie. Dzięki temu pracuje stabilnie współpracując ze wszystkimi znaczącymi systemami operacyjnymi.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    CRM Automatyka
    System CRM branża reklamowa
    CRM online branża chemiczna
    Oprogramowanie CRM przemysł chemiczny
    System CRM motoryzacja
    CRM online branża chemiczna
    CRM online branża chemiczna
    System CRM dla budownictwa
    CRM IT
  • Program CRM agencja reklamowa
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line medycyna
  • System CRM teleinformatyka
    System CRM online przemysł chemiczny
  • CRM Automatyka i Robotyka
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM branża budowlana
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje