System ITCube CRM umożliwi uporządkowanie informacji w firmie, racjonalną obsługę Klientów, optymalizację kosztów, oszczędność czasu a także uodporni firmę na rotację pracowników.

Korzyści z wdrożenia systemu CRM

Wdrożenie pakietu ITCube CRM pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją. Gwarantuje bowiem uzyskanie konkretnych korzyści, które podzielić można na dwie główne grupy. Są to korzyści biznesowe oraz techniczne. Do pierwszej grupy zaliczyć można oszczędność czasu, racjonalizację obsługi klienta, uzyskanie trwałości wiedzy, optymalizację kosztów, zwiększenie skuteczności działań oraz zadowolenia klienta. Korzyści wynikające z technologii zastosowanych w systemie ITCube CRM to pełna mobilność, otwartość, stabilność i odporność na duże ilości danych oraz elastyczność.

Przeznaczenie większej ilości czasu na obsługę Klienta

Oszczędność czasu dzięki technologii CRM

Szybki oraz łatwy dostęp do danych opisujących dotychczasową współpracę pozwala na przeznaczenie większej ilości czasu na działania związane bezpośrednio z obsługą Klienta a nie na szukanie informacji.

Identyfikacja najbardziej dochodowych podmiotów

Identyfikacja kluczowych klientów w systemie CRM

Kompleksowe informacje o Kliencie oraz mechanizmy segmentacji pozwalają na identyfikację najbardziej dochodowych podmiotów oraz skierowanie swoich działań w ich kierunku.

Uodpornienie firmy na rotację pracowników

Uodpornij swoją firmę na rotację pracowników

Szczegółowe informacje dotyczące współpracy z Klientem pozwalają na płynne przejmowanie kontaktów pracownika w przypadku jego nieobecności (jest to szczególnie ważne w przypadku dużej rotacji pracowników). Pomoc wewnętrzna w programie CRM gwarantuje szybkie rozwiązywanie problemów, z którymi firma miała już uprzednio kontakt (np. naprawa maszyn w dziale serwisowym).

Optymalizacja oraz racjonalizacja kosztów

Optymalizacja oraz racjonalizacja kosztów dzięki oprogramowaniu ITCube CRM

Mechanizmy planowania oraz synchronizacji zadań wykluczają możliwość duplikowania czynności przyczyniając się do redukcji wydatków. Moduł kontroli generowanych kosztów racjonalizuje wydatki związane z wyjazdami, delegacjami itp.

Zwiększenie skuteczności działań handlowych

Zwiększ skuteczność działań handlowych za pomocą systemu CRM

Narzędzia zaawansowanej analizy danych historycznych w systemie CRM umożliwiają wykorzystanie wniosków wyciągniętych z poprzednich sukcesów bądź porażek w celu zwiększenia skuteczności przyszłych działań.

Zwiększenie zadowolenia Klienta

Zwiększenie zadowolenia Klientów dzięki programowi CRM

Dostęp do spójnego źródła informacji w CRM poprzez wszystkich pracowników gwarantuje jednolity przekaz informacji niezależnie od osoby, z którą kontaktuje się Klient. Synchronizacja działań utwierdza Klienta w przekonaniu, iż firma zna jego potrzeby i jest go w stanie kompetentnie obsłużyć.

Pełna mobilność zastosowanej technologii

Mobilna technologia w systemach CRM jest kluczem do sukcesu

Pakiet ITCube CRM gwarantuje dostęp do systemu CRM poprzez Internet (on-line) z dowolnej lokalizacji, przy użyciu standardowych przeglądarek WWW dostępnych na komputach stacjonarnych, notebookach czy tabletach.

Otwarta architektura systemu

Otwarta architektura systemu CRM umożliwia integrację z innymi programami

Architektura systemu CRM gwarantuje łatwość w integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi np. systemami handlowymi, środowiskami raportującymi.

Gotowość na wzrost ilości danych oraz potrzeb funkcjonalnych

Gotowość na wzrost ilości danych oraz potrzeb funkcjonalnych w systemie CRM

Wykorzystanie skalowalnych technologii oraz stały rozwój oprogramowania CRM gwarantują szybkość pracy aplikacji przy obsłudze dużych ilości informacji oraz dostęp do wielu nowych modułów. System CRM oparty został o nowoczesne oraz sprawdzone technologie. Dzięki temu pracuje stabilnie współpracując ze wszystkimi znaczącymi systemami operacyjnymi.

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    Doskonały system CRM Automatyka
    Niezawodny system CRM on-line dla branża reklamowa
    Skuteczny CRM online branża chemiczna
    Najchętniej wybierane oprogramowanie CRM w przemysle chemicznym
    Najlepszy system CRM dla motoryzacji
    Nowoczesny CRM online branża chemiczna
    Przejrzysty system CRM online dla firm z branży chemicznej
    Czytelny system CRM dla budownictwa
    Uniwersalne oprogramowanie CRM w branży IT
  • Skuteczny program CRM dla przedsiębiorstw z branży reklamowej
  • Bezpieczne oprogramowanie klasy CRM w służbie zdrowia oraz szpitalach
    Innowacyjny CRM dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Rozbudowana apliakcja CRM on-line dla medycyny oraz farmacji
  • Niezawodny system CRM po Polsku dla teleinformatyki oraz IT
    Nowatorski system CRM online dla przemysłu chemiczego
  • Wyjątkowy CRM dla Automatyki oraz Robotyki
  • Referencje programu CRM wielu zadowolnych Klientów
    Nieszablonowy CRM online wspiera działania handlowe w firmach z branży wyposażenie wnętrz
  • Popularny program CRM po Polsku w branży budowlanej
  • Polski renomowany program CRM online
    Lubiany CRM po polsku - referencje