CTI on-line CRM

Zintegruj CRM z telefonami

Moduł CTI umożliwia zintegrowanie naszego systemu do zarządzania relacjami z Klientami z infrastrukturą teleinformatyczną. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy programu mogą za pomocą jednego kliknięcia rozpocząć rozmowę telefoniczną. Dodatkowo system identyfikuje dzwoniącą osobę oraz prezentuje wybrane dane zapisane w bazie aplikacji CRM zanim jeszcze użytkownik podniesie słuchawkę.

01

Identyfikacja dzwoniącego

Moduł CTI to możliwość identyfikacji dzwoniącego podmiotu oraz prezentacji wszystkich, związanych z nim danych. Identyfikacja dokonywana jest w obrębie kontrahentów oraz osób kontaktowych w bazie CRM. Program, oprócz wyświetlenia informacji o dzwoniącym, udostępnia użytkownikowi listę funkcji, które może wykonać w jego kontekście. Przykładowo po zakończeniu połączenia można od razu delegować zadanie, dodać notatkę z relacją rozmowy, wysłać e-mail czy przejść do dodawania oferty.

 

CRM CTI identyfikacja rozmówcy
02

Inicjowanie rozmowy z poziomu CRM

Rozszerzenie CTI umożliwia użytkownikowi wybieranie numeru bezpośrednio z poziomu aplikacji CRM. Aby zadzwonić do danego kontrahenta bądź osoby kontaktowej wystarczy kliknąć w numer telefonu. Następnie program łączy się z centralą telefoniczną i automatycznie wybiera numer. W ten sposób unikniemy czasochłonnego klikania w klawiaturę telefonu oraz pomyłek.

CRM CTI
03

Wymagania techniczne

Aby moduł CTI mógł komunikować się z centralą telefoniczną niezbędny jest tzw. sterownik TAPI. Jako światowy standard komunikacji ze środowiskiem teleinformatycznym jest on dostarczany przez producenta centrali. Zdecydowana większość dostawców central telefoniczny oferuje sterowniki TAPI do swoich rozwiązań, dla przykładu są to: Slican, Platan, Panasonic, Siemens, Avaya. Warto zwrócić uwagę, iż poszczególni producenci central telefonicznych oferują różny zakres funkcjonalny w udostępnianych sterownikach TAPI. W przypadku wybranych modeli oznacza to w praktyce możliwość włączenia także dodatkowych funkcjonalności takich jak transfer połączenia czy tymczasowego zawieszenia/odwieszenia rozmowy.

CTI wymagania

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Moduł CTI

3.7 5 z 6 1