ITCube umożliwia gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. System pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube CTI

ITCube CTI to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na ścisłej integracji systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy. Integracja możliwa jest poprzez połączenie z centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci central telefonicznych (Slican, Panasonic, Siemens, Avaya) oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie.

  • Identyfikacja dzwoniącego i prezentajca najważnieszych informacji
  • Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu

Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu

ITCube CTI umożliwia użytkownikowi wybieranie numeru bezpośrednio z poziomu aplikacji ITCube. By zadzwonić do danego kontrahenta bądź osoby kontaktowej wystarczy na odpowiednim formularzu kliknąć w numer telefonu.

Identyfikacja dzwoniącego i prezentacja najważniejszych informacji

ITCube CTI to także możliwość identyfikacji dzwoniącego podmiotu oraz prezentacji wszystkich, związanych z nim danych. Identyfikacja dokonywana jest w obrębie bazy kontrahentów oraz osób kontaktowych – tak by precyzyjnie zlokalizować dzwoniący podmiot. System jednocześnie udostępnia użytkownikowi listę funkcji, które może wykonać w kontekście dzwoniącego kontrahenta/osoby kontaktowej (np. dodaj zadanie, dodaj informację, wyślij e-mail itd.).

Dodatkowe funkcje wynikające z integracji ze środowiskiem teleinformatycznym

W zależności od środowiska telekomunikacyjnego pakiet ITCube może przejąć także wiele innych, użytecznych funkcji oferowanych przez wykorzystywaną centralę telefoniczną oraz sterowniki TAPI. W szczególności użytkownik może bezpośrednio z poziomu systemu dokonać:

  - odbioru/zakończenia rozmowy (telefon z zestawem głośnomówiącym)
  - transferu połączenia
  - konsultacji wewnętrznej
  - tymczasowego zawieszenia/odwieszenia rozmowy

Formularz kontaktu


Proszę o kontakt

Nasi Klienci