ITCube 2014.2
W dniu 20 listopada 2014 roku na rynku ukazała się najnowsza wersja naszego oprogramowania do zarządzania kontaktami z Klientami - ITCube. W wersji 2014.2 wprowadzono kilka istotnych funkcji. Najważniejsza z nich to integracja programu CRM z popularnymi na polskim rynku centralami telefonicznymi firmy Platan.
Funkcje dostępne od wersji 2014.2:
- Integracja z centralami Platan. Do listy central telefonicznych, z którymi współpracuje program ITCube dołączyły produkty firmy PLATAN (linia Proxima oraz Libra). Integracja oferuje identyfikację i prezentację danych dzwoniącego klienta oraz możliwość inicjowania połączeń bezpośrednio z poziomu aplikacji. Integracja programu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną dostępna jest w ramach modułu CTI.
- Personalizowane menu kafelkowe. Nowy interfejs wzbogacony został o możliwość tworzenia dodatkowego, personalizowanego menu. Nowa funkcja pozwala na wybór najczęściej wykorzystywanych pozycji menu głównego oraz udostępnienie ich w postaci wygodnego menu kafelkowego. Jest to szczególnie przydatne dla osób wykorzystujących tylko kilka najważniejszych funkcji systemu - takim użytkownikom administrator może zdefiniować menu zawierające najważniejsze opcje tak aby system był dla nich maksymalnie prosty i intuicyjny.
- Nowa wersja Google Maps. Mechanizm prezentacji adresów kontrahentów oraz planowania tras został oparty o najnowsze środowisko Google Maps. Gwarantuje to znaczną poprawę estetyki oraz wygodę pracy.
- Inne przydatne usprawnienia. W nowej wersji oprogramowania do zarządzania relacjami z kontrahentami wprowadzono także następujące udogodnienia:
- Możliwość definiowania palety kolorów wykorzystywanych przez środowisko raportów graficznych.
- Poprawa czytelności przypominarki systemowej poprzez dynamiczne ukrywanie pustych sekcji.
- Dostosowanie integracji do najnowszych wersji systemów sprzedażowych takich jak Symfonia Premium Handel 2015 oraz Comarch ERP Opt!ma 2015.0