Wersja 2018.1
W aplikacji ITCube w wersji 2018.1 (wydanej w dniu 10 stycznia 2018 r.) wprowadzono szereg udogodnień związanych z generowaniem dokumentów handlowych oraz serwisowych. Poprawiono także ergonomię pracy związanej z zarządzaniem osobami kontaktowymi.
Wybrane funkcje dostępne od wersji 2018.1:
- Nowe możliwości modułu MAIL. W module MAIL dodano możliwość pozostawiania kopii wysłanej korespondencji na serwerze IMAP. Dzięki temu korespondencja wysłana z systemu CRM może być dostępna w programie pocztowym nawet w sytuacji, w której użytkownik nie ma dostępu do programu CRM.
- Dokumenty PDF. Wprowadzono możliwość pobierania wydruków dokumentów handlowych oraz serwisowych w postaci plików PDF. Przekłada się to na możliwość łatwego generowania dokumentów PDF na dowolnym urządzeniu bez konieczności korzystania z dodatkowych aplikacji. Jest to szczególnie ważne dla osób pracujących na urządzeniach mobilnych.
- Zarządzanie osobami kontaktowymi. Wszystkie formularze rozbudowano o funkcję rejestracji nowych, nie istniejących jeszcze w oprogramowaniu CRM osób kontaktowych. Możliwość uzupełniania bazy kontaktów z dowolnego miejsca w systemie gwarantuje znaczną poprawę ergonomii pracy.
- Nowe funkcje modułu SERWIS. Moduł serwisowy wzbogacono o możliwość wysyłania zleceń serwisowych mailem. Nowa funkcja pozwala na wygodne i szybkie przekształcenie dokumentu serwisowego do formatu PDF a następnie załączenie go do korespondencji mailowej.
- Inne funkcje. Nowa wersja naszego oprogramowania CRM gwarantuje jeszcze lepszą i wygodniejszą pracę. Z nowości dodanych w wersji 2018.1 należy wymienić:
- rozbudowa wszystkich przeglądarek systemowych o mechanizm pozostawiania śladu kliknięć pozwalający na graficzne oznaczanie rekordów już wyświetlonych,
- rozbudowa mechanizmu definiowania "Planów sprzedażowych" o możliwość analizy konkretnego produktu,
- poprawa ergonomii pól wielokrotnego wyboru dla urządzeń mobilnych poprzez nowe rozmieszczenie ikon sterujących,
- rozbudowa przeglądarki użytkowników o dodatkową kolumnę "Dostęp do modułów",
- integracja programu CRM z następującymi programami handlowymi: Comarch ERP Optima 2018.1 oraz Symfonia ERP 2018.