ITCube 2018.1 on-line CRM

Wersja 2018.1

W aplikacji ITCube w wersji 2018.1 (wydanej w dniu 10 stycznia 2018 r.) wprowadzono szereg udogodnień związanych z generowaniem dokumentów handlowych oraz serwisowych.  Poprawiono także ergonomię pracy związanej  z  zarządzaniem osobami kontaktowymi.

Wybrane funkcje dostępne od wersji 2018.1:

 

  • Nowe możliwości modułu MAIL. W module MAIL dodano możliwość pozostawiania kopii wysłanej korespondencji na serwerze IMAP. Dzięki temu korespondencja wysłana z systemu CRM może być dostępna w programie pocztowym nawet w sytuacji, w której użytkownik nie ma dostępu do programu CRM.

  • Dokumenty PDF. Wprowadzono możliwość pobierania wydruków dokumentów handlowych oraz serwisowych w postaci plików PDF. Przekłada się to na możliwość łatwego generowania dokumentów PDF na dowolnym urządzeniu bez konieczności korzystania z dodatkowych aplikacji. Jest to szczególnie ważne dla osób pracujących na urządzeniach mobilnych.

  • Zarządzanie osobami kontaktowymi. Wszystkie formularze rozbudowano o funkcję rejestracji nowych, nie istniejących jeszcze w oprogramowaniu CRM osób kontaktowych. Możliwość uzupełniania bazy kontaktów z dowolnego miejsca w systemie gwarantuje znaczną poprawę ergonomii pracy.
  • Nowe funkcje modułu SERWIS.  Moduł serwisowy wzbogacono o możliwość wysyłania zleceń serwisowych mailem. Nowa funkcja pozwala na wygodne i szybkie przekształcenie dokumentu serwisowego do formatu PDF a następnie załączenie go do  korespondencji mailowej.

  • Inne funkcje. Nowa wersja naszego oprogramowania CRM gwarantuje jeszcze lepszą i wygodniejszą pracę. Z nowości dodanych w wersji 2018.1 należy wymienić:

    - rozbudowa wszystkich przeglądarek systemowych o mechanizm pozostawiania śladu kliknięć pozwalający na graficzne oznaczanie rekordów już wyświetlonych,

    - rozbudowa mechanizmu definiowania "Planów sprzedażowych" o możliwość analizy konkretnego produktu,

    - poprawa ergonomii pól wielokrotnego wyboru dla urządzeń mobilnych poprzez nowe rozmieszczenie ikon sterujących,

    - rozbudowa przeglądarki użytkowników o dodatkową kolumnę "Dostęp do modułów",

    - integracja programu CRM z następującymi programami handlowymi: Comarch ERP Optima 2018.1 oraz Symfonia ERP 2018.