CRM dla firm medycznych on-line CRM

CRM dla firmy medycznej

CRM stworzony przez ITCube Software znalazł zastosowanie w bardzo wielu firmach z branży medycznej. System ten wykorzystują  głównie przedsiębiorstwa produkujące, sprzedające oraz serwisujące sprzęt medyczny. Warto natomiast zwrócić uwagę, iż nawet przychodnie zdrowia oraz wiele szpitali zdecydowało się na zakup naszego programu CRM. Poniżej przedstawiono case study z  wdrożenia naszej aplikacji CRM w firmie AMADAR - lidera na rynku sprzętu stomatologicznego.

CRM w AMADAR Sp. z o.o.

Firma AMADAR Sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku medycznym z zakresu wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych. Pozycję tę firma osiągnęła dzięki unikalnej strategii, opartej na indywidualnym podejściu do każdego Klienta, najwyższej jakości obsługi i stałym poszerzaniu oferty i wiedzy.

Naturalnym uzupełnieniem tej strategii jest wdrożony system CRM, który od października 2013r wspiera codzienne działania pracowników. Głównym celem wdrożenia aplikacji CRM w firmie Amadar było uporządkowanie wiedzy o potencjalnych i aktywnych Klientach, możliwość przeprowadzania analiz zachowań Klientów (w tym ich zakupów i zainteresowań) oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy różnymi pracownikami i działami firmy.

Wdrożenie systemu CRM w branży medycznej

Wdrożenie systemu CRM rozpoczęte zostało we wrześniu i zakończone z początkiem października 2013r, przy ścisłej współpracy z koordynatorem tego projektu po stronie Klienta. Prace wdrożeniowe firma ITCube Software rozpoczęła od integracji programu CRM z systemem handlowym – Symfonią Premium. Następnym etapem wdrożenia był import danych, który objął bazę kontrahentów, produktów oraz archiwalnych faktur. Dodatkowo, do standardowej integracji z systemem handlowym, został dopisany mechanizm cyklicznego importu faktur do systemu CRM.
Dzięki zaimportowaniu tych danych, użytkownicy mogli od razu rozpocząć pracę z systemem crm pomijając etap żmudnego wprowadzania danych archiwalnych. Dzięki dostępowi do aktualnych danych sprzedażowych z poziomu aplikacji crm mają możliwość łatwego filtrowania Klientów względem ich zakupów.

Ponieważ system CRM wspiera działania handlowe, pracownicy dysponują również możliwością tworzenia ofert oraz zamówień z uwzględnieniem monitorowania stanów magazynowych. Tym samym mogą na bieżąco informować Klientów o aktualnym stanie asortymentu i konfigurować oferty oraz zamówienia.

CRM umożliwia firmie AMADAR globalną analizę Klientów i prowadzenie w ich kontekście działań promocyjno-marketingowych. System scalił informacje o kontrahentach i usprawnił komunikację wewnętrzną firmy, która posiada strukturę wielooddziałową. Co bardzo istotne, pracownicy mogą teraz uzyskać z dowolnego miejsca wiele informacji bezpośrednio z systemu (takich jak: wystawione faktury, przeterminowane płatności, stany magazynowe, wystawione oferty, zaplanowane zadania itp.), nie angażując przy tym innych pracowników.

Całość prac wdrożeniowych została zakończona szkoleniami dla pracowników.

Kolejne udane wdrożenie naszego systemu CRM w branży medycznej to również sukces firmy AMADAR, która była przygotowana do wprowadzenia usprawnień w firmie i aktywnie uczestniczyła w całym projekcie.

"Wdrożenie systemu ITCube bardzo usprawniło nam pracę poprzez przechowywanie wielu informacji w jednym miejscu. Teraz pracownicy mogą dzielić się swoją wiedzą z innymi osobami oraz lepiej obsługiwać Klientów poprzez lepsze dopasowanie do ich potrzeb. Wcześniej dane bardzo często były przechowywane w programach Excel co bardzo utrudniało wymianę informacji." - podkreśla pan Dariusz Kalinowski, Prezes firmy AMADAR Sp. z o.o., odpowiedzialny za wdrożenie systemu CRM.

Podsumowanie

Aktualnie firma AMADAR Sp. z o.o. używa naszego systemu CRM w wersji dla 40 użytkowników wykorzystując moduły CRM, MAI, SERWIS, Import API oraz INTEGRATOR. Zapraszamy do zapoznania się z innymi firmami z branży medycznej.

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

CRM dla medycyny

5.0 z 1