Raporty w systemie CRM
Moduł CRM programu ITCube został wyposażony w zbiór podstawowych raportów. Aby w pełni wykorzystać możliwości analityczne systemu należy wykorzystać dodatkowe środowisko raportujące – ITCube Raporty. Moduł ten posiada ponad 60 graficznych zestawień oraz statystyk, które umożliwiają szczegółową analizę danych. Co ważne analizy mogą być wykonywane na dowolnym urządzeniu, na którym jest dostępna przeglądarka internetowa.
Gotowe raporty
Moduł Raporty to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na znacznym rozszerzeniu standardowych możliwości analitycznych systemu. W zależności od posiadanej konfiguracji systemu CRM, moduł ten zawiera od 40 do ponad 60 gotowych statystyk. Użytkownik, który ma dostęp do tej funkcjonalności, może nie tylko analizować sprzedaż i zachowania Klientów, ale również sprawdzać aktywność handlową swoich pracowników. Raporty podzielone są tematycznie. W obszarze handlu istnieją m.in. takie zestawienia jak: lejek sprzedaży, prezentowanie sprzedaży w rozbiciu na rok, miesiąc, branżę, grupę, potencjał, dział czy użytkownika. Dodatkowo sprzedaż analizowana jest w kontekście produktów lub kategorii produktowych. Analogicznie moduł Raporty rozszerza możliwości analityczne modułu serwisowego oraz projektowego.
Graficzna prezentacja wyników
Statystyki dostępne w module RAPORTY prezentują wyniki w postaci graficznych wykresów słupkowych, kołowych lub wykresów Gantta. To gwarancja przejrzystości oraz czytelności analiz a co za tym idzie trafnej interpretacji wyników pozwalającej na zwiększanie zysków oraz racjonalizację kosztów.
Integracja z BI
Użytkownikom, którym zależy na jeszcze bardziej szczegółowej analizie danych proponujemy integrację naszego systemu CRM z różnymi środowiskami Business Intelligence. Dzięki łatwemu eksportowi danych z programu CRM do formatu csv lub połączeniu bezpośrednio z bazą danych aplikacji możliwa jest wielowymiarowa analiza danych.