CRM RAPORTY on-line CRM

Raporty w systemie CRM

Moduł CRM programu ITCube został wyposażony w zbiór podstawowych raportów. Aby w pełni wykorzystać możliwości analityczne systemu należy wykorzystać dodatkowe środowisko raportujące – ITCube Raporty. Moduł ten posiada ponad 60 graficznych zestawień oraz statystyk, które umożliwiają szczegółową analizę danych. Co ważne analizy mogą być wykonywane na dowolnym urządzeniu, na którym jest dostępna przeglądarka internetowa.

01

Gotowe raporty

Moduł Raporty to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na znacznym rozszerzeniu standardowych możliwości analitycznych systemu. W zależności od posiadanej konfiguracji systemu CRM, moduł ten zawiera od 40 do ponad 60 gotowych statystyk.  Użytkownik, który ma dostęp do tej funkcjonalności, może nie tylko analizować sprzedaż i zachowania Klientów, ale również sprawdzać aktywność handlową swoich pracowników. Raporty podzielone są tematycznie. W obszarze handlu istnieją m.in. takie zestawienia jak: lejek sprzedaży, prezentowanie sprzedaży w rozbiciu na rok, miesiąc, branżę, grupę, potencjał, dział czy użytkownika. Dodatkowo sprzedaż analizowana jest w kontekście produktów lub kategorii produktowych. Analogicznie moduł Raporty rozszerza możliwości analityczne modułu serwisowego oraz projektowego.

Raporty CRM
02

Graficzna prezentacja wyników

Statystyki dostępne w module RAPORTY prezentują wyniki w postaci graficznych wykresów słupkowych, kołowych lub wykresów Gantta. To gwarancja przejrzystości oraz czytelności analiz a co za tym idzie trafnej interpretacji wyników pozwalającej na zwiększanie zysków oraz racjonalizację kosztów.

 

Raporty CRM czas pracy
03

Eksport danych do popularnych formatów

Wszystkie raporty w module RAPORTY są prezentowane w postaci HTML z możliwością wydruku lub zapisania raportu w formacie pdf. Co więcej, wyniki raportów mogą być łatwo przeniesione do programów typu Excel lub Word.

 

Analiza ofert crm
04

Integracja z BI

Użytkownikom, którym zależy na jeszcze bardziej szczegółowej analizie danych proponujemy integrację naszego systemu CRM z różnymi środowiskami Business Intelligence. Dzięki łatwemu eksportowi danych z programu CRM do formatu csv lub połączeniu bezpośrednio z bazą danych aplikacji możliwa jest wielowymiarowa analiza danych.

 

Analiza ofert crm

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Raporty w CRM

5.0 5 z 1 1