Pakiet ITCube to system CRM umożliwiający gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji o Klientach. Program pozwala na uporządkowanie całej wiedzy – od momentu pozyskania Klienta poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

ITCube CTI

ITCube CTI to rozwiązanie dla Klientów, którym zależy na ścisłej integracji systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy. Integracja możliwa jest poprzez połączenie z centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci central telefonicznych (Slican, Panasonic, Siemens, Avaya) oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie.

  • Identyfikacja dzwoniącego i prezentajca najważnieszych informacji
    Identyfikacja dzwoniącego w CRM online
  • Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu
    Wykonywanie połączeń z CRM

Inicjowanie rozmowy bezpośrednio z poziomu systemu CRM

ITCube CTI umożliwia użytkownikowi wybieranie numeru bezpośrednio z poziomu aplikacji CRM. By zadzwonić do danego kontrahenta bądź osoby kontaktowej wystarczy na odpowiednim formularzu kliknąć w numer telefonu.

Identyfikacja dzwoniącego i prezentacja najważniejszych informacji

ITCube CTI to także możliwość identyfikacji dzwoniącego podmiotu oraz prezentacji wszystkich, związanych z nim danych. Identyfikacja dokonywana jest w obrębie kontrahentów oraz osób kontaktowych w bazie CRM. Program CRM, oprócz wyświetlenia informacji o dzwoniącym, udostępnia użytkownikowi listę funkcji, które może wykonać w kontekście dzwoniącego (np. dodaj zadanie, dodaj informację, wyślij e-mail itd.).

Dodatkowe funkcje wynikające z integracji ze środowiskiem teleinformatycznym

W zależności od środowiska telekomunikacyjnego pakiet ITCube może przejąć także wiele innych, użytecznych funkcji oferowanych przez wykorzystywaną centralę telefoniczną oraz sterowniki TAPI. W szczególności użytkownik może bezpośrednio z poziomu systemu CRM dokonać:

  - odbioru/zakończenia rozmowy (telefon z zestawem głośnomówiącym)
  - transferu połączenia
  - konsultacji wewnętrznej
  - tymczasowego zawieszenia/odwieszenia rozmowy

Formularz kontaktu

Proszę o kontakt
Nasi Klienci
    CRM Automatyka
    System CRM branża reklamowa
    CRM online branża chemiczna
    Oprogramowanie CRM przemysł chemiczny
    System CRM motoryzacja
    CRM online branża chemiczna
    CRM online branża chemiczna
    System CRM dla budownictwa
    CRM IT
  • Program CRM agencja reklamowa
  • Oprogramowanie CRM w służbie zdrowia
    CRM przemysł motoryzacyjny
  • CRM on-line medycyna
  • System CRM teleinformatyka
    System CRM online przemysł chemiczny
  • CRM Automatyka i Robotyka
  • CRM referencje
    CRM online - wyposażenie wnętrz
  • Program CRM branża budowlana
  • Polski program CRM online
    CRM po polsku - referencje