5 kluczowych raportów w CRM on-line CRM

5 kluczowych raportów w CRM

2019-03-06 Autor: Piotr Stanek

Dobrze wdrożony program do zarządzania relacjami z Klientami spowoduje, że Twoja firma będzie pracować efektywniej, a Klienci docenią indywidualne, profesjonalne podejście do biznesu. W aplikacji ITCube jest dostępnych wiele zaawansowanych raportów, ale w tym artykule skoncentrujemy się na pięciu z nich, które przyczynią się do dynamicznego rozwoju Twojego przedsiębiorstwa.

Badaj zapotrzebowanie swoich Klientów

W celu jak najlepszego poznania potrzeb Klientów oddaliśmy do Twojej dyspozycji raporty analizujące sprzedaż oraz złożone oferty. Korzystając z tej funkcjonalności bardzo szybko sprawdzisz co i po jakich cenach kupował Twój Klient a także zapoznasz się z polityką rabatową, która go dotyczy. Dzięki temu raportowi możesz analizować częstotliwość zakupów. W łatwy sposób sprawdzisz czy są jakieś produkty oraz usługi, o które kontrahent pytał a nie zdecydował się na ich zakup. Podobnie możesz podejść do analizy sprzedaży od strony produktu - czyli zobaczyć kto oraz w jakich ilościach i za ile kupował dany towar i w oparciu o tą wiedzę zaoferować wybrany asortyment innym przedsiębiorstwom.

 

Raporty Produkty kontrahenta w CRM

 

Wyznaczaj cele sprzedażowe w CRM

Trudno wyobrazić sobie kompletny system do zarządzania relacjami z Klientami bez mechanizmu umożliwiającego definiowanie celów sprzedażowych. Dzięki tej funkcjonalności w programie CRM możesz w łatwo i szybko definiować plany sprzedażowe dla firmy, działu, swoich handlowców czy dystrybutorów, a następnie czuwać nad ich prawidłową realizacją. Wyznaczaj cele sprzedażowe tak, aby użytkownicy systemu CRM zawsze wiedzieli do czego mają dążyć oraz na bieżąco śledzili stan realizacji swojego planu.

Plany sprzedażowe system CRM

 

Wyselekcjonuj kluczowych Klientów

W aplikacji CRM raport określający najbardziej zyskownych Klientów jest bez wątpienia kluczowym narzędziem. Zbadanie kto jest jest najbardziej dochodowym Klientem powinno być podstawowym celem, natomiast bez systemu CRM może okazać się skomplikowanym i czasochłonnym procesem. W momencie gdy poznasz kluczowych kontrahentów możesz skoncentrować się na ich obsłudze zamiast tracić czas na mało dochodowe firmy. Dzięki temu na pewno zwiększysz zyski Twojej firmy.

Ranking kontrahentów

 

Zbadaj zaniedbanych Klientów

W programie ITCube masz możliwość bardzo szybkiego odnalezienia firm, które zostały zaniedbane przez dział handlowy. To narzędzie umożliwi ponowny kontakt z Klientami w celu dowiedzenia się czemu przestali u nas kupować. Ta wiedza z pewnością będzie cenna dla Twojej firmy i umożliwi poprawienie oferty oraz obsługi Klienta na przyszłość. Kontakt z firmami, które przestały kupować u nas daję szansę do przekonania Klienta do ponownych zakupów.

Analizuj sprzedaż w systemie CRM

Każdy zaawansowany program CRM umożliwia analizowanie przychodów oraz zysków w rozbiciu na wiele kryteriów. Dowiedz się dzięki aplikacji CRM, który z działów sprzedaje najwięcej, kto jest najlepszym sprzedawcą, które towary oraz usługi generują największy zysk. Sprawdzaj skuteczność akcji marketingowych ze względu na wypracowany przychód oraz dowiedz się w jaki sposób Klienci trafiają do Twojej firmy. Precyzyjne, zaawansowane analizy w oprogramowaniu do zarządzania relacjami z klientami to podstawa dobrze zarządzanego przedsiębiorstwa oraz klucz do podejmowania trafnych decyzji i opracowywania nowych strategii biznesowych.

 

Sprzedaż przez region

 

Zobacz także:

Tagi: CRM, Raporty, Plany sprzedażowy, Plany zadaniowe, Selekcja kluczowych klientów

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.