CRM dla przemysłu
Nasz system CRM doskonale sprawdza się w firmach produkcyjnych oraz usługowych działających w przemyśle. Program został wdrożony w wielu przedsiębiorstwach w przemyśle metalurgicznym, chemicznym, elektromaszynowym a także w przemyśle spożywczym. Ciekawym przykładem wdrożenia programu CRM w firmie z branży szeroko rozumianego przemysłu jest instalacja w Zalco Sp. z o.o.
Wdrożenia CRM w ZALCO
Firma ITCube Software ukończyła z sukcesem kolejne wdrożenie autorskiej aplikacji CRM. W lutym 2010 roku do grona Klientów dołączyła firma ZALCO Sp. z o.o., która wybrała system ITCube - CRM zintegrowany z programem SYMFONIA Premium. Ponieważ firma miała już wcześniej wdrożony system CRM, pisany jako projekt indywidualny i znane były zagrożenia z tym związane, postanowiono skorzystać z gotowej aplikacji, którą można skonfigurować pod własne potrzeby.
Wybór systemu crm dla firmy przemysłowej
Głównym celem wdrożenia było uporządkowanie informacji o potencjalnych i obecnych Klientach firmy, zintegrowanie systemu CRM z systemem SYMFONIA oraz poprawienie stabilności pracy. Dodatkowo, firma postawiła sobie za cel uporządkowanie działań handlowych oraz obiegu informacji wewnątrz firmy. Z pośród systemów dostępnych na polskim rynku wybór padł na nasz program CRM - sprawdzone, polskie rozwiązanie do zarządzania relacjami z Klientami dostępne online, które gwarantowało szybkie wdrożenie i sprawdziło się w innych firmach przemysłowych.
Proces wdrożenia
Wdrożenie w firmie ZALCO Sp. z o. o. rozpoczęło się od instalacji systemu w konfiguracji CRM, MAIL i INTEGRATOR z SYMFONIA Premium na platformie LINUKS DEBIAN. Prace początkowe koncentrowały się wokół parametryzacji aplikacji CRM pod kątem omówionych wcześniej wymagań.
W szczególności zadbano o odpowiednie skonfigurowanie praw i uprawnień w systemie, dzięki czemu odpowiedni użytkownicy systemu mieli dostęp do przydzielonych im danych. Prace związane z tym etapem zakończyły się importem danych (kontrahenci, osoby kontaktowe, notatki), które gromadzone były we wcześniej używanym systemie do zarządzania relacjami z Klientami.
Drugi etap wdrożenia to przede wszystkim konfiguracja modułu SERWIS, który umożliwił firmie ZALCO sprawne zarządzanie procesem obsługi posprzedażnej. Całość wdrożenia zakończyła się szczegółowymi szkoleniami dla użytkowników systemu crm.
Jak podkreśla Pan Bohdan Zaleski, Prezes ZALCO Sp. z o.o. - "ITCube to stabilne i godne polecenia rozwiązanie CRM, które poprawiło w naszej firmie obieg informacji. W łatwy sposób planujemy i kontrolujemy nasze działania handlowe oraz mamy dostęp praktycznie z dowolnej lokalizacji do danych zamieszczonych w naszym systemie handlowym SYMFONIA Premium."
Podsumowanie
Aktualnie firma ZALCO Sp. z o.o. używa nasz system CRM w wersji dla 25 użytkowników wykorzystując moduły: CRM, MAIL, SERWIS oraz INTEGRACJA z SYMFONIA Premium. Zobacz także inne firmy przemysłowe i produkcyjne z listy referencyjnej.