Zarządzanie korespondencją mailową w systemie CRM
Moduł MAIL programu ITCube to najczęściej wybierane rozszerzenie podstawowej funkcjonalności dostępnej w ramach modułu CRM. Umożliwia uporządkowanie korespondencji firmowej, wzbogaca historię kontrahentów, kontaktów oraz projektów o informacje związane z mailami wysłanymi oraz odebranymi, udostępnia zarządzanie szablonami korespondencji a także umożliwia obsługę zaawansowanych kampanii mailingowych.
Integracja z programami pocztowymi
Moduł MAIL umożliwia ścisłą integrację programu CRM ze znanymi klientami poczty elektronicznej. Przykładem mogą tu być aplikacje takie jak Outlook czy Thunderbird. Dzięki integracji z programami pocztowymi w łatwy sposób możemy dokonać archiwizacji korespondencji otrzymanej jak i wysłanej w oprogramowaniu ITCube. Postępując w ten sposób w aplikacji CRM będą dostępne tylko maile istotne, które pomogą pracownikom w kontaktach z Klientem.
Pełna historia korespondencji
Dzięki rozszerzeniu MAIL użytkownik programu CRM ma pełny dostęp do wymiany korespondencji z kontrahentami niezależnie czy mail był wysłany bezpośrednio z systemu CRM czy z zewnętrznego programu pocztowego. Należy pamiętać, iż podczas przenoszeni korespondencji z programu pocztowego system dba o automatyczne związywanie maili z firmami oraz osobami kontaktowymi, a także z projektami. W ten sposób budowana jest w systemie CRM historia korespondencji z poszczególnymi Klientami uzupełniona dodatkowo o mailingi otrzymane przez kontrahenta oraz wysłane listy.
Spersonalizowana korespondencja grupowa
Korespondencja elektroniczna w aplikacji CRM to nie tylko wysyłanie pojedynczych listów. To także możliwość definiowania grup odbiorców (zarówno kontrahentów jak i kontaktów) względem różnych parametrów. Jako przykład można tutaj podać selekcję grup docelowych ze względu ma sprzedaż (lub jej brak), udział w projektach czy świadczenie wskazanych usług serwisowych. Następnie tak zdefiniowane grupy są wykorzystywane jako adresaci korespondencji seryjnej. Dodatkowo wykorzystując możliwość tagowania wiadomości system umożliwia personalizowanie maili dzięki czemu odbiorca ma przekonanie, iż wiadomość została wysłana tylko do niego.
Drukowanie listów i etykiet
Moduł mailowy oprócz obsługi poczty elektronicznej umożliwia również drukowanie standardowych listów i etykiet - także seryjne. Pisma mogą być tworzone przy użyciu wcześniej przygotowanych szablonów, które wypełniane są automatycznie przez system odpowiednimi wartościami (np.: nazwa kontrahenta, imię nazwisko osoby kontaktowej, adres). Wydrukowany list staje się automatycznie częścią historii kontaktów z Klientem w systemie CRM.