Integracja CRM z Subiekt GT
Aby uzyskać kompletny obraz relacji z Klientem warto zintegrować system CRM z programem handlowym. Moduł Integrator aplikacji ITCube współpracuje z wieloma programami handlowymi, w tym z oprogramowaniem Subiekt GT. Poniżej zamieszczono najważniejsze informacje na temat integracji wspomnianego systemu CRM z Subiekt GT oraz korzyści wynikające z wdrożenia tego dodatku.
Integracja CRM z Subiekt GT
Automatyczna synchronizacja baz danych.
Kontrahent dodany do bazy programu Subiekt GT od razu trafia do aplikacji CRM. Analogicznie każdy dodany produkt lub usługa w programie Subiekt GT jest wysłany do systemu CRM. Synchronizacja danych odbywa się automatycznie bez konieczności ingerencji użytkowników.
Aktualizacja cen w programie CRM
Moduł integracyjny dba aby w systemie CRM zawsze ceny produktów były aktualne. Dzięki temu zarządzanie cenami odbywa się tylko w jednym miejscu - w programie handlowym.
Dostęp do danych zapisanych w Subiekt GT z CRM
Dzięki tej funkcji użytkownik programu CRM ma dostęp do kluczowych informacji z poziomu jednej aplikacji. W szczególności ma wgląd w stan rozliczeń klienta, może wyświetlić dokument handlowy taki jak faktura sprzedaży czy zakupu. Dodatkowo podczas przygotowania ofert ma dostęp do informacji o stanach magazynowych.
Rejestracja wygranych ofert w Subiekt GT
Użytkownik programu CRM ma możliwość wysłania zamówienia do programu Subiekt GT, gdzie trafia jako faktura sprzedaży lub jako zamówienie od Klienta. Warto także zwrócić uwagę, iż w przypadku gdy rejestrowane jest zamówienie związane z kontrahentem, którego jeszcze nie ma w programie Subiekt GT to taka firma zostanie dodana do bazy danych. Analogicznie wygląda sytuacja w przypadku rejestracji zamówienia zawierającego produkty, które zostały dodane tylko w programie crm.
Integracja CRM z Subiekt GT – korzyści
- usprawniona komunikacja wewnątrz firmy
- odciążenie działu handlowego oraz księgowego
- dostęp do informacji o płatnościach w CRM z dowolnego miejsca i urządzenia
- wsparcie przy tworzeniu ofert i wyznaczaniu nowych limitów sprzedażowych
- możliwość stosowania metod sprzedaży np.: cross-selling i up-selling
- bieżące monitorowanie aktywności zakupowej Klientów
Film poświęcony integracji CRM z Subiekt GT
Polecamy obejrzenie filmu dotyczącego synchronizacji naszego oprogramowania CRM z programami handlowymi.
Wymagania techniczne dotyczące integracji ITCube z Subiekt GT
Moduł integracyjny współpracuje z systemem Subiekt GT od wersji 1.09. Integracja nie wymaga zakupienia dodatku Sfera. W celu uzyskania dokumentacji technicznej modułu Integrator do Subiekt GT prosimy o bezpośredni kontakt. Istnieje także możliwość zaprezentowania integracji z Subiekt GT podczas prezentacji lub telekonferencji.
Zobacz także: