Mobilny CRM on-line CRM

Mobilny CRM

2019-03-05 Autor: Piotr Stanek

Nowoczesny system do zarządzania kontaktami z Klientami musi być dostępny na dowolnym urządzeniu, zarówno na komputerze stacjonarnym jak i na laptopie oraz na urządzeniach mobilnych takich jak tablet czy smartphone. Dostęp do danych online, niezależnie od tego gdzie przebywa użytkownik programu, jest kluczowy aby uzyskać przewagę nad konkurencją oraz skutecznie prowadzić działania handlowe.

ITCube – kompletny, mobilny CRM

Nasz system CRM to doskonały przykład nowoczesnego, mobilnego rozwiązania klasy CRM. Funkcjonalności dostępne w CRM za pomocą interfejsu responsywnego pozwalają na wygodną pracę, na urządzeniach typu tablet czy smartphone, zarówno mobilnym handlowcom jak i serwisantom. Wersja mobilna dostępna jest bez dodatkowych opłat dla wszystkich Klientów niezależnie od posiadanej licencji oraz konfiguracji zarówno dla użytkowników iOS jak i Android.

Praca na mobilnym systemie CRM to przede wszystkim możliwość zarządzania bazą kontrahentów i osób kontaktowych w terenie. Warto tu zwrócić uwagę na integrację naszego systemu CRM z Google maps, dzięki czemu użytkownik może zaplanować optymalną drogę dojazdu do klienta. Jeżeli pracownik korzysta z systemu na smartphone to może również szybko wykonać telefon do klienta czy wysłać mu wiadomość.

Będąc poza firmą pracownik może też swobodnie realizować przypisane mu zadania oraz planować nowe spotkania, a jeżeli posiada moduł iCal to łatwo zintegruje kalendarz systemu CRM z kalendarzem urządzenia mobilnego.

Użytkownicy mobilni na swoim tablecie lub smartphonie mają możliwość przygotowania podczas wizyty handlowej u Klienta nowej oferty jak i edycji wcześniej stworzonych dokumentów handlowych. Do każdego dokumentu sprzedaży mogą dołączyć notatkę jak i zaplanować zadanie na przyszłość. Osoby na stanowiskach kierowniczych, mają natomiast możliwość szybkiej akceptacji dokumentów z poziomu na przykład telefonu.

Jeśli użytkownik posiada dostęp do modułu MAIL to bezpośrednio z mobilnej wersji systemu CRM oferta w formie pliku PDF zostanie przesłana mailem do Klienta. Analogicznie osoba pracująca na telefonie komórkowym może wysłać zamówienie lub fakturę.


CRM jako mobilne centrum zarządzania


Mobilny system CRM, który jest dostępny na dowolnym urządzeniu to duży komfort pracy. Warto tu przypomnieć, że ITCube jest zintegrowany z najpopularniejszymi na polskim rynku systemami handlowymi i ERP. Co za tym idzie moduł INTEGRATOR w wersji mobilnej umożliwia podgląd w czasie rzeczywistym stanów magazynowych oraz rozliczeń kontrahenta z systemu handlowego na tablecie lub telefonie komórkowym. Dzięki integracji użytkownik programu CRM ma dostęp ze swojego telefonu komórkowego nie tylko do danych z oprogramowania CRM, ale także z systemu handlowego.

Rozszerzeniem już opisanych funkcjonalności jest mobilna wersja modułu Projekty. To z kolei proste narzędzie do zarządzania projektami pozwalające na monitorowanie postępu trwających prac oraz wygodne dodawanie nowych procesów lub przedsięwzięć.

Dla firm posiadających dział serwisu niezwykle istotny jest moduł Serwis. Wersja mobilna tego rozszerzenia zapewnia serwisantom pracującym zdalnie wgląd do gwarancji, umów serwisowych czy zleceń. Umożliwia również odnotowanie wyniku działania serwisowego oraz dołączenie dokumentacji serwisowej (na przykład zrobienie zdjęcia danej maszyny i załączenie go do zlecenia).

Historia w mobilny CRM

Wersja mobilna systemu CRM zapewnia:

  • Dostęp do danych zgromadzonych w systemie CRM w dowolnym miejscu i czasie;
  • Wspólną pracę pracowników biurowych oraz zdalnych;
  • Szybki dostęp do aktualnych, kluczowych danych o Kliencie;
  • Planowanie oraz zamykanie zadań z możliwością dodania szczegółowego opisu oraz zdjęcia;
  • Dostęp do wybranych raportów oraz wykresów niezbędnych dla pracy zdalnego handlowca;
  • Możliwość wykonywania połączeń telefonicznych poprzez kliknięcie na numer;
  • Bezpieczeństwo pracy z danymi poprzez szyfrowanie komunikacji;

 Przy wykorzystaniu dodatkowych modułów dodatkowo zapewnia:

  • Wysyłanie dokumentów handlowych do Klienta mailem z poziomu telefonu komórkowego;
  • Wspólny udział pracowników biurowych oraz zdalnych w prowadzeniu projektów;
  • Pełne wsparcie dla mobilnego serwisanta;
  • Podgląd wybranych danych z systemu ERP.

 

Zobacz także:

Tagi: Mobilny crm, CRM, System CRM, Mobilny system CRM, CRM dla android, CRM smartphone

 

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Mobilny CRM

4.0 5 z 14 1