CRM dla Comarch ERP XL
Program ITCube to rozbudowane narzędzie zarządzania relacjami z Klientami dostępne za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki integracji z systemem Comarch ERP XL możesz w łatwy sposób poszerzyć możliwości systemu handlowego o platformę udostępniającą najważniejsze informacje o Kliencie on-line. Przeczytaj jak może pomóc Ci integracja naszego CRM'a z Comarch ERP XL w codziennej pracy.
Integracja CRM z Comarch XL
- Automatyczna synchronizacja baz danych kontrahentów.
- Automatyczne przenoszenie produktów z programu Comarch Erp XL do bazy ITCube oraz późniejsza aktualizacja cenników w systemie CRM.
- Dostęp do stanu rozliczeń Klientów w programie CRM.
- Podgląd dokumentów handlowych z webowej aplikacji CRM. Domyślnie użytkownicy mają wgląd w faktury sprzedaży oraz zakupu, aczkolwiek można skonfigurować system tak aby wy świetlał także inne dokumenty np.: paragony imienne.
- Podgląd stanów magazynowych w podziale na magazyny.
- Istnieje możliwość rozszerzenia integracji o przenoszenie zamówienia z CRM do Comarch ERP XL. Ta funkcjonalność jest bardzo często dopisywana podczas wdrożenia przez firmę opiekująca się systemem ERP przy współpracy z producentem oprogramowania.
Korzyści wynikające z integracji CRM z Comarch ERP XL
- Wspólna baza kontrahentów umożliwia lepszą obsługę Klientów bez konieczności przepisywania podstawowych danych.
- Synchronizacja towarów i usług pozwala na łatwiejsze oraz szybsze tworzenie szans sprzedaży a także zamówień.
- Podgląd pod płatności Klienta w CRM pozwala uniknąć ryzykownych sprzedaży. Handlowiec może powiadomić Klienta o zaległościach płatniczych już podczas rozmowy telefonicznej czy też wizyty handlowej.
- Podgląd pod stany magazynowe towaru pozwala na oferowanie Klientom dostępnych towarów.
- Wygrane szanse sprzedażowe stają się zamówieniami i mogą być przenoszone do systemu handlowego. Pozwala to uniknąć pomyłek, a handlowiec może przyjąć zamówienie bezpośrednio u Klienta czy też podczas rozmowy telefonicznej.
- Podgląd pod dokumenty sprzedażowe Klienta pozwala na sprawdzenie obrotów. Tym samym użytkownik może łatwiej reagować na bieżący poziom sprzedaży Klienta.
- Podgląd pod dokumenty zakupowe pozwala kontrolować stan rozliczeń z dostawcami. Tym samym osoba z działu zakupów wie jakie są obroty z dostawcą oraz czy nie ma zaległości płatniczych.
- Możliwości rozbudowy standardowej integracji pozwalają na lepsze dopasowanie się do specyfiki danej działalności (np. podgląd pod specyficzne dane klienta lub produktu, importy statystyk sprzedażowych, raportowanie na podstawie danych zawartych w kilku bazach danych).
Prezentacja multimedialna integracji CRM z Comarch ERP XL
Polecamy zapoznanie się z filmem przedstawiającym synchronizację naszego CRM'a z oprogramowaniem klasy ERP.
Specyfikacja techniczna integracji CRM z Comarch ERP XL
Moduł integracyjny dla programu Comarch ERP XL jest dostępny dla programów XL w wersji od 9.9. W celu zapoznania się z dokumentacją techniczną moduł integracyjnego prosimy o kontakt z działem handlowym. Istnieje także możliwość umówienia się na prezentację naszego rozwiązania.
Zobacz także: