Integracja CRM z Comarch ERP XL on-line CRM

CRM dla Comarch ERP XL

Program ITCube to rozbudowane narzędzie zarządzania relacjami z Klientami dostępne za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki integracji z systemem Comarch ERP XL możesz w łatwy sposób poszerzyć możliwości systemu handlowego o platformę udostępniającą najważniejsze informacje o Kliencie on-line. Przeczytaj jak może pomóc Ci integracja naszego CRM'a z Comarch ERP XL w codziennej pracy.

Integracja CRM z Comarch XL

 

  • Automatyczna synchronizacja baz danych kontrahentów.

  • Automatyczne przenoszenie produktów z programu Comarch Erp XL do bazy ITCube oraz późniejsza aktualizacja cenników w systemie CRM.

  • Dostęp do stanu rozliczeń Klientów w programie CRM.

  • Podgląd dokumentów handlowych z webowej aplikacji CRM. Domyślnie użytkownicy mają wgląd w faktury sprzedaży oraz zakupu, aczkolwiek można skonfigurować system tak aby wy świetlał także inne dokumenty np.: paragony imienne.

  • Podgląd stanów magazynowych w podziale na magazyny.

  • Istnieje możliwość rozszerzenia integracji o przenoszenie zamówienia z CRM do Comarch ERP XL. Ta funkcjonalność jest bardzo często dopisywana podczas wdrożenia przez firmę opiekująca się systemem ERP przy współpracy z producentem oprogramowania.

 

Korzyści wynikające z integracji CRM z Comarch ERP XL

 

  • Wspólna baza kontrahentów umożliwia lepszą obsługę Klientów bez konieczności przepisywania podstawowych danych.

  • Synchronizacja towarów i usług pozwala na łatwiejsze oraz szybsze tworzenie szans sprzedaży a także zamówień.

  • Podgląd pod płatności Klienta w CRM pozwala uniknąć ryzykownych sprzedaży. Handlowiec może powiadomić Klienta o zaległościach płatniczych już podczas rozmowy telefonicznej czy też wizyty handlowej.

  • Podgląd pod stany magazynowe towaru pozwala na oferowanie Klientom dostępnych towarów.

  • Wygrane szanse sprzedażowe stają się zamówieniami i mogą być przenoszone do systemu handlowego. Pozwala to uniknąć pomyłek, a handlowiec może przyjąć zamówienie bezpośrednio u Klienta czy też podczas rozmowy telefonicznej.

  • Podgląd pod dokumenty sprzedażowe Klienta pozwala na sprawdzenie obrotów. Tym samym użytkownik może łatwiej reagować na bieżący poziom sprzedaży Klienta.

  • Podgląd pod dokumenty zakupowe pozwala kontrolować stan rozliczeń z dostawcami. Tym samym osoba z działu zakupów wie jakie są obroty z dostawcą oraz czy nie ma zaległości płatniczych.

  • Możliwości rozbudowy standardowej integracji pozwalają na lepsze dopasowanie się do specyfiki danej działalności (np. podgląd pod specyficzne dane klienta lub produktu, importy statystyk sprzedażowych, raportowanie na podstawie danych zawartych w kilku bazach danych).

Prezentacja multimedialna integracji CRM z Comarch ERP XL

Polecamy zapoznanie się z filmem przedstawiającym synchronizację naszego CRM'a z oprogramowaniem klasy ERP.

 

 

CRM dla Comarch ERP XL

Specyfikacja techniczna integracji CRM z Comarch ERP XL

Moduł integracyjny dla programu Comarch ERP XL jest dostępny dla programów XL w wersji od 9.9. W celu zapoznania się z dokumentacją techniczną moduł integracyjnego prosimy o kontakt z działem handlowym. Istnieje także możliwość umówienia się na prezentację naszego rozwiązania.

Zobacz także:

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś
zainteresowany
napisz do nas!

Podanie danych osobowych oraz wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne. Administratorem danych jest ITCube Software Stanek i Śliwka Spółka Jawna z siedziba w Krakowie, przy ul. Łużyckiej 42/43, 30-658 Kraków. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Integracja CRM z Comarch ERP XL

4.5 z 2