Czym jest mobilny CRM?
2019-03-27, Autor: Piotr Stanek
Mobilny CRM to oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami, które jest w pełni dostosowane do urządzeń przenośnych takich jak smartfon czy tablet. Dzięki mobilnemu systemowi CRM użytkownicy pracujący w terenie mają zawsze dostęp do kluczowych informacji o Klientach, mogą przygotować ofertę, wprowadzić zamówienie, zaplanować czas pracy czy odnotować lead sprzedażowy.
Mobilny CRM może być zrealizowany w formie mobilnej aplikacji na telefon lub poprzez wersję responsywną programu.
Obecnie dobre systemy CRM zawsze udostępniają wersję mobilną, bez której trudno sobie wyobrazić pracę mobilnych handlowców czy mobilnego serwisanta. Warto także zastanowić się nad systemem CRM, który jest zintegrowany z programem ERP. Dzięki mobilnej wersji aplikacji CRM użytkownik systemu będzie miał także dostęp do danych zapisanych w systemie ERP.
TAGI: Mobilny CRM, CRM, system CRM, ERP, CRM na smartfon